Amenintat cu moartea!

Cinci dimineata. Liniste. Toata lumea doarme, chiar si ultimul betivan de pe strada motaie in coltul lui. Se vede o geana de lumina, soarele – la datorie ca de fiecare data. Eu la fereastra. Enervata!De jumatate de ora ma chinui sa dorm si nu pot. M-am trezit si imi era cald. E vara, ce vrei Gabriela?

Ma tot uit pe pereti, ma duc la baie mai mult pe fuga, nu mai am rabdare! Parca as fi baut cafea! Beau putin ceai si consider ca a trecut destul timp si ma intind inapoi in pat. In cel mai scurt timp adorm. Ma trezeste, din nou: bzzz pe la urechea dreapta, bzzz prin par aproape de frunte, bzzzz la urechea stanga! Dau cu mana sa imi alung prietenul dependent de cofeina, tantarul! pleaca pentru o scurta perioada de timp si cand sa atipesc, hop-top si-a adus aminte sa imi povesteasca ceva! Si din nou: bzzz la ureche, bzzz pe la ochi! Ma intorc si mai enervata spre fereastra! Ma rog sa iasa soarele mai repede ca sa aiba si prietenul meu ocupatie la geam!

Nu se lasa nicicum! Imi pun patura pe cap.. nu se lasa intimidat! Chiar imi si imaginez ca s-a asezat pe mine, sa imi mai povesteasca ceva! Gaseste urechea… iscusit rau michiduta asta! Ma amuza cum insista, imi aduc aminte ca nu are creier! Il lovesc si sper, sper… ca l-am lovit de tot! Dispare o perioada, dar numai pentru ca era bulversat. Se impleteste in podoaba mea capilara si bzzz, bzzz, bzzz pana ma enervez iar si ii cedez patul!

„DAR NU SE POATE ASA CEVA!!!!”, imi spun in gand. Ma duc in pat si pandesc unde se aseaza! Brusc eram la vanatoare. La foarte scurt timp (recunosc ma cam fura somnul) il vad: PE PERETE in fata mea… „gras mai esti tantaroiule”, ma uit speriata la el! Ma cam muscase se pare… iau papucul si ma gandesc sa i trantesc una peste burtica, dar nu vreau sa trezesc toata casa, asa ca il amenint cu o lovitura usoara! Imi scapa… sau nu (eram prea adormita).

Ma pun sa dorm, deja obosita si fara rabdare. Ori nu l-am mai auzit, ori l-am omorat si nu am vazut eu unde a cazut, ori iesise deja soarele bine de tot si si-a gasit alta ocupatie, ori a obosit si el de oboseala mea sau poate doar s-a speriat cand l-am Amenintat cu Moartea atat de Violent, dar cert este ca nu l-am mai auzit!

M-am bucurat enorm si am sarbatorit prin somn lung si dulceee…


2 gânduri despre „Amenintat cu moartea!

  1. e unul dintre cele mai tari articole, am ras cu lacrimi cand l-am citit și e cât se poate de adevârat, cum poate bietul de noi să doarmă când o gânganie ca aia se plimbă pe la urechile noastre. eu propun o lupta cot la cot cu toti tantari si s ii eliminam pe tot, fraților, adunați-vă, să ne unim forțele pentru ca somnul nostru să nu mai fie compromis, să învingem tiranii care se plimba nestingheriți noapte prin apartamentele noastre.Să -i eliminăm pe toți! forță!

  2. eeeeeeeeeee super tare.am citit acest articol acu, iar acu inseamna 12:00 noaptea,si e 3 octombrie.in teorie tantari nu ar mai trebui sa fie(doar o amintire,eventual)dar in timp
    ce scriu prin fata ochilor se plimba un TANTAR,parca imi face in ciuda…………………ha ha ha ha ,,,,,nu m-a omorat.cand o sa publici ceva orice vreau sa ma suni………o sa cumpar mai mult de o duzina………..si o sa ma laud………ma pricep.

Lasă un răspuns

