We measure time

Am fiert azi porumb. Cat? 20-30 de minute… OK! M-am uitat rapid la cat mai aveam de vizionat dintr-un episod din Dosarele X si am socotit: cand se termina ma duc sa verific si il mai las 10 minute dupa. Problema era cu alea 10 min. O data ce terminam de vazut filmul nu mai aveam ce face 10 min si nici nu ma puteam apuca de ceva mai mare pentru ca trebuia la un moment dat sa ma opresc. In alea 10 min, care cred ca au fost numai 5, de fapt, am defilat intr-una camera-bucatarie.

De obicei cele 5-10 minute le masor in muzica. Melodii, piese puse pe repet sau consecutive. Azi nu am fost atenta. Eram atenta la masuratoarea celor 20-30 de min de dinainte.

Masor timpul prin filme, prin publicitate, prin kilometri deja facuti. Vara nu stiu niciodata cat e ceasul. Anul acesta am avut o problema. Daca era lumina eu aveam impresia ca ceasul arata mereu intre 15 ai 17,30. De multe ori am ramas surprinsa pentru ca era 19 sau chiar 20. Dar daca e intuneric am problema invers. M-am trezit ca e ora 23 cand eu credeam sincer ca e numai 21.

Alta data aveam altfel notiunea timpului. Ma uimeste ceasul cat de incet se misca sau cat de repede. Situatii de genul: am fost numai doua ore pe afara, cand de fapt am stat vreo 5, ma coplesesc.

Dar sunt momente in care il masor bine si apoi gresesc. Stau in librarie 25 de min, apoi plec pana la un magazin 5-10 min. Umblu prin magazin exact 30 de min si plec. De disperare ca nu ajung la timp in urmatoarea jumatate de ora ma sui in tramvai si merg doua statii in exact 3 minute. Ce fac acum? Stiu ca pot traversa parcul in 10-15 min, dar constat ca la un mers lejer imi ia numai 8 minute. Ce fac? Merg mai incet!  Ajung aproape de destinatie in 2 minute. Vai! Ma invart inca 5 minute, ma intalnesc cu cineva, intram in sediu si ghici ce? Am ajuns cu 15 min mai repede!!! Stiam asta! Stiam ca asa voi ajunge daca ma sui in tramvai, dar am fost precauta!

Sunt jurnalista! (Scuza perfecta sa surprinzi oamenii cu 15-30 de min inainte ca acestia sa te astepte. Dar de obicei sunt punctuala!)

Am o problema cu timpul. Ce zi e azi??????

Un gând despre „We measure time

  1. …timpul e derizoriu….nu vei stii niciodata cat e ora fixa pentru ca trece mai repede decat poate gandul tau sa proceseze informatia….deci nu-ti mai bate capul….timpul se masoara in cit razi, in cit plangi, in cit de multe ai vazut sau cit de multe nu stii……restul sunt doar frinturi care te ajuta sa ai un program impus de o societate care functioneaza dupa niste reguli cretine….

    :)) na ca am incercat sa fiu si eu smart da mi-a iesit ca nuca-n perete…..

    VREAU SI EU PORUMB FIERT 😀 !!!!!

Lasă un răspuns

