Pentru ca azi imi pasa

Cuvinte care se leaga in propozitii, cuvinte care se leaga fara predicat, cuvinte care au sens si fara sens. Titluri, imi vin in minte titluri. Sintagme scurte care nu se leaga, doar definesc un episod/imagine scurta. Acum nu gasesc titlu pentru textul pe care il scriu…

Ma intrebam acum 5 minute de ce trebuie sa ma cenzurez? Societatea imi impune asta, pentru ca sunt fata? Daca ma enerveaza cineva nu am voie sa ma manifes(in exces) pentru ca sunt fata? De ce? Cu ce ma ajuta sa gasesc mereu cate un inlocuitor pentru un gand mai rautacios? Candva puteam sa raspund la intrebarea asta si imi indemnam si prietenii sa faca la fel ca mine. Nu am descoperit armonie, ci doar am devenit un fel de fraiera. Si cand ma manifest cineva cu siguranta va beli ochii la mine ca nu si-au imaginat niciodata ca eu as fi in stare de asa ceva. Sunt o persoana ipocrita!!(?)

Eu sunt! Exist… si exist intr-un mod pe care voi nici nu puteti sa v-il imaginati. Cred ca e o specie… oameni care se cenzureaza de dragul armoniei. Am amici care mereu fac compromisuri. E bine sau e rau? Daca sunt amandoua ca sa echilibreze balanta cand ascult hip-hop de ce se uita lumea ciudat la mine???? Si dupa daca port tocuri cui, de ce se uita lumea lung la mine?

O sa va rog frumos cand va mai uitati la mine SA ORBITI!!!!

Lasă un răspuns

