Prea multa curatenie???

Sa verificam: camera mea de obicei e un dezastru, dar asta pentru ca nu prea am timp sa imi pun toate hartiutele la loc in fiecare zi si nu se trece prin camera mea si eu stau singura in camera mea si totusi… Masa si biroul sunt mereu pline de hartiute si caietele, carti, dulciuri care sunt puse acolo la intamplare.

In cealalta camera este un dezastru mai mare, nu am ce sa zic e camera de trecere si o vad, dar trec cu vederea pentru ca e totusi folosit ca dormitor. Si incepe: baiaaaa! Am dat peste multi oameni in apartamentul asta, care mai de care mai variati in mizeria lor, sau poate nu e mizerie e numai neglijenta… sau nu stiu. Cert este ca eu curat dupa mine oriunde m-as duce si chiar si la mine acasa unde parintii ma stiu inca de dinainte sa ma nasc, daramite in alt loc unde traiesc cu alti oameni.

Mi-ar fi placut ca acum cateva luni inainte sa se mute, ca acel cuplu sa isi spele vasele si sa traga apa la baie dupa ei. Mi-ar placea ca fetele cu care stau acum sa nu isi mai lase absorbantele prin baie si dupa ce se spala pe cap sa curete parul dupa ele. Nu imi place, ma face sa vomit. Pe al meu il iau de oriunde ar fi, voi de ce nu prea puteti?

Bucataria! In bucatarie se pare ca toata lumea crede ca a face curat inseamna sa duci gunoiul. Bun! Am maturat/spalat/curatat de foarte multe ori si pana acum nu am vazut pe altcineva sa faca nimic. Masa din bucatatie e mereu plina si nu inteleg de ce. Dar de aia insistam sa ne folosim propriile lingurite/furculite/cutite, ca probabil restu cine stie cat sunt de curate? De acord! Ma uit la tine si sunt de acord… mananca tu cu ale tale ca mananc eu cu ale mele, macar stiu cum le-am spalat.

Si azi, culmea ironiei, am gasit un ambalaj de prezervativ in baie. Asta ce era? Sa mi se arate ca eu nu si ei da? Adica eu stiu ca ei da chiar si fara sa lase semne in urma, dar nici chiar asa.

Mi se pare normal sa mai uiti, dar cand uiti in mod constant mi se pare ca e nesimtire.

Lasă un răspuns

