Copil nebun, licentiat, cu job si alte achizitii la activ, caut masina!!!

Ce-mi lipseste in viata este o minte cu care sa fac mai multe si care sa ma elibereze sa ma pot bucura de cat tot ce am acum.

De fapt cred ca minte am, ce-mi lipseste este ambitia. Ambitia sa nu te plafonezi la ce ai si sa schimbi mereu ceva. Nu e bine nici asa, dar asta-i tineretea. Am implinit 22 de ani pe drum, la fel cum am implinit si 21 de ani. Eram pe drum, la propriu. O cale destul de lunga pentru iesirea din tara. Sa nu ma intelegeti gresit, imi place tara si locul in care traiesc, atata tot ca eram atunci pe drum, in vacanta.

Acum sunt pe alt drum, asa cum am costatat cand am implinit 22 de ani. Sunt mereu in miscare si nu sunt in miscare in acelasi timp. Mintea imi zboara si ma gandesc ca pana la 25 de ani o sa pot sa zic si eu ca nu imi lipseste nimic din ce mi-am dorit sa am. Oare o sa fiu vreodata satisfacuta de ce am? E bine sa nu te multumesti cu putin, dar oare e bine sa aspiri prea sus? Da!!!! Daca te cunosti destul de bine, incat daca iti pui mintea poti sa furi jobul sefului tau.

Acum… RABDAREA! Cu asta stau cam prost. Inca nu stiu sa ma administrez si nu stiu sa ma controlez. Cateodata e bine, cateodata mintea care ma elibereaza, ma si incatuseaza. Rabdarea… Bun rabdare cu prajitura din cuptor, rabdarea de la semafor astea ar trebui sa te duca in paradisul minutiozitatii si al rabdarii lucrului facut bine.

Dar tot explodez in ultimele 5 minute de coacere a prajiturii si innebunesc in autobuz la semafor cand stiu ca in 10 minute trebuie sa fiu deja la birou si eu cu siguranta o sa ajung cu 10 minute dupa. Graba strica treaba, rabdarea e o virtute, oare eu cand o sa o invat?

3 gânduri despre „Copil nebun, licentiat, cu job si alte achizitii la activ, caut masina!!!

  1. oare sti sau ai stiut vreodata cu sigurantza ce nevoi ai sau ce-ti doresti cu adevarat? anyway….. be careful what you wish because you might just get it … ” „graba strica treaba…..”rabdarea n-o vei dobindi cred nu inca esti tinara ai doar 22 de ani 🙂 P.S: a … ai timp(FRUMOS SCRIS)

  2. Din momentul in care suntem pe punctul sa terminam un lucru, ne grabim sa trecem la altceva, convinsi ca am terminat. Dar s-ar putea sa avem surpriza sa vedem ca acel lucru pe care il stiam gata sa nu ne iasa asa cum vroiam. Asa ca cel mai bine e sa consideram un lucru terminat doar atunci cand chiar este gata. :*

  3. este greu de multe ori a ti dai seama ce vrei cu adevarat, dar e la fel de greu sa stii unde trebuie sa e opreti. dupa parerea mea umila acest drum pre asceniune ne formeaza si cu ca ne dorim mai mult cu atat putem si a avem parte de ceva mai mult.

Lasă un răspuns

