Cand eu sunt creata si restul lumii nu conteaza!

– cand deja ma pot numi copil licentiat

– cand deja am un salariu,al doilea…

– cand vestile bune vin de la job, de acasa, de la prieteni

– cand sti ca ai muncit si nu degeaba in toti acesti ani de facultate

– cand imi urla melodia preferata in urechi la 12 noaptea

– cand stiu ca pot sa dansez si sa rad cand am eu pofta

– cand stiu ca hainele de pe mine nu spun despre mine nimic, dar toti ma judeca

– cand stiu ca pot sa zbor langa cei mai morocanosi oameni posibili

– cand stiu ca daca pun mana pe o carte buna, ma afund in oaza mea de pace

– cand imi doresc imposibilul de la inceput si vad ca in mainile mele poate fi posibil, ceea ce ma face sa merg mai departe cu si mai multa indarjire

– cand stiu ca imi sta in fire sa distrug doar cu cateva cuvinte si nu o fac si-i las pe toti sa ma creada proasta, fetele stiu despre ce vorbesc 😉

–  cand sunt creata, zambesc si nu spun nimic, dar vad si gandesc :-$

2 gânduri despre „Cand eu sunt creata si restul lumii nu conteaza!

  1. Restul lumii nu conteaza cand ai reusit sa invingi singuratatea…Pana atunci, ce mult conteaza…

  2. da si eu sunt creata la fel cand esti si tu, numai partea cu salariu inca nu, da o sa vina :), dar chiar daca acuma nu mai am nici un leu un buzunar, sunt fericita ca sunt bagata in realitate, visul s-a terminat cu obtinerea unei hartii, apoi a urmat o stare de trezire , si, desi nici acum nu pot sa zic ca sunt cat se poate de treaza, tot intr-un picior alerg din aceleasi motive pe care tu le-ai enumerat

Lasă un răspuns

