Criza de personalitate

Gotta get me some HI5! Talk me out of it! 😦

Am avut si eu hi5 si erau publicate acolo si poze si ganduri, dar m-am gandit ca deja nu mai e de mine si ce am eu e numai al meu. Asa ca am sters profilul, pentru ca nu prea imi placea ideea sa apar pe un site de dating.

Zilele astea mi-am propus „sa ma uit la poze” si am dat peste niste amici. Poze frumoase, comentarii ok. Nimic genul pitzipoanca.org, sau daca stau sa ma gandesc bine… ehh, cand o sa ajunga pozele acolo o sa vedem daca sunt genul sau nu.

Ideea de baza era ca am vazut fotografii, nu poze si oameni care si-au ales cele mai frumoase poze din excursii, viata etc. si le-au postat acolo. De ce? Ca sa se laude, ca sa arate ce au facut vara asta, cata bere au baut in ultima iesire cu gasca? In mod normal gasesc aceste lucruri neinteresante cand sunt publicate pe undeva, dar acum am dat peste ceva ce as fi vrut sa am si eu: mai mult timp liber a.k.a. vacanta ppl!

Dati-mi un „haisinsi” si mie sa pun niste poze acolo ca sa para ca si eu am facut ceva. Realizarile mele nu sunt trecute in poze (din pacate), trairile mele intense, din nou, nu pot aparea in poze, nu sunt genul? Vreau ceva si nu am si de aceea ma mai ia cate o criza de personalitate. Dar in curand ma duc la serviciu si o sa uit si de asta… doar un moment de ratacire ca eu nu am o pagina neagra cu steluta  😉 sau rosie cu flori ;), unde are toata lumea 😛 and that’s what makes me special! (and kinda anonymous)

2 gânduri despre „Criza de personalitate

  1. No, Noooooooooooooooooooo
    Plese don’t.

    De ce hai faiv ?
    NU hai faiv.

    Sunt destule alte situri faine…..PICASA rulllzzzzzz daca vrei poze online.

    Si daca tentatia hai faivului e = cu o inghetata Mars, macar nu il fa public, fal cu invitatie 😉

    bahtalo !!!!

  2. Nu stiu daca Hi5 e obligatoriu „nah, uite ce am eu si tu n-ai” ci mai de graba uite ce am facut si poate data viitoare veniti si voi cu mine sau facem ceva impreuna ca mie mi-a placut. Sunt unele persoane cu care candva eram destul de apropiat iar ele sunt acum in diverse colturi ale lumii (Singapore, Londra) cu care nu cred ca ma voi intalni maine la un suc. Hi5 e un mod de a comunica prin imagini cu oamenii (langa poza ai si un loc unde poti asterne cateva ganduri :p). Doar pentru ca unii considera ca o poza intr-o ipostaza penibila mai mult dezbracata decat imbracata e o carte de vizita, treaba lor. Important e ca tu, o fiinta cerebrala sa te bucuri de revederea (chiar daca numai in poze) a unor vechi cunostinte si sa te amuzi de diversele anomalii genetice care apar pe ici pe colo. Nu uita ca daca nu ar exista aceste anomalii nu ai avea un termen de comparatie asupra celorlalti oameni.

Lasă un răspuns

