Rissoto a la Zgubi

Am facut eu de mancare intr-o duminica. Ma plictiseam si as fi mancat de toate, asa ca mi-am propus sa amestec de toate si sa vad daca pot sa le mananc dupa aceea. Stiu ca suna aiurea, dar a iesit chiar foarte buna combinatia (fapt demonstrat de colega mea de apartament care, daca nu era bun, nu termina tot din farfurie si imi si spunea!).

Sa vedem… INGREDIENTE: ciuperci, fasole verde, mazare, morcovi, orez, telemea, putin ulei, sare, piper, vegeta.

MOD de PREPARARE (aleatoriu): Am fiert fasolea si mazarea vreo 15 minute si apoi le-am lasat la scurs. Am spalat orezul si l-am lasat in apa putin pana am razalit un morcov. Apoi am fiert morcovul impreuna cu orezul(am vazut asta intr-un restaurant chinezesc). Am pus la calit in putin ulei orezul cu morcovii si ciupercile pana au prins culoare, bineinteles cu sare, piper/vegeta dupa gust. Peste am pus fasolea verde si mazarea si le-am lasat la foc mic 20-30 min.

MOD de SERVIRE:  Dupa preferinte puteti razali peste fiecare portie telemea sau sa ornati cu patrunjel tocat marunt (eu le prefer pe amandoua!).

Pofta buna!

*Nu e stilul meu de a scrie cu atatea bagaturi si fierturi, dar nu am gasit nicio alta modalitate de a compune o reteta. Multumesc tuturor celor care au contribuit la brainstorming pentru a gasi un „umil” nume inventiei mele.

2 gânduri despre „Rissoto a la Zgubi

  1. cat se poate de adevarat, o combinatie foarte faina, care a placut foarte mult la persoane. va invit sa incercati, veti descoperi gustul unor ingrediente unice intr-o combinatie inedita. este foarte usoara si pica bine so let’s taste

  2. Tu vorbesti Andreea acum ca ai mancat fara nicio treaba. Dra daca ar fi trebuit sa imparti, huh?! Nu cred ca il mai laudai. 😀

Lasă un răspuns

