Just because you feel good, doesn’t make it right

Am reusit, in sfarsit, dupa 48 de ore sa ies din casa. Mi-am facut curaj si am iesit din casa. Nu.. ar fi fost simplu sa ies cu Andreea, a fost mai greu pana am iesit singura. Imbracata de scandal (dar de fapt eu tot timpul ma imbrac de scandal) infofolita pana in varful urechilor am hotarat sa plec la plimbare. Dupa mult Grey’s Anatomy si Introducere in Mass-Media am hotarat ca nu am absolut nicio idee, sunt lipsita de talent si de creier oxigenat si proaspat hormonat si am plecat.

In trening si vesta…  Liviu Rebreanu e luung. Cel mai greu a fost (adica in afara de iesitul din casa) sa imi mentin calmul, acelasi ritm alt respiratiei si al mersului si gandurile cat mai diversificate. Am mancat, am mancat muult zilele astea si am stat in pat si m-a enervat fiecare lucru care ma obliga sa fac ceva. Asa ca am parasit peretii verzi pentru un apus pe bulevard. Am mirosit caca de caine, haine proaspat spalate, parfumuri exagerate de eleve, varza murata, crini, var si nisip, toxine eliberate de masini, cartofi copti si laptic pentru bebe. Prin fiecare loc prin care am trecut si prin care ma concentram asa de tare sa raman concentrata asupra mea avea un miros.

Ce am vazut? Oameni care veneau/plecau la serviciu, cel mai neingrijit trotuar cu nisip, frunze si multe buruieni, luna foarte mare si foarte aproape, masini care treceau in graba, trei politisti pe marginea drumului (la intoarcere patru), doua masini care au luat amenda pentru parcare interzisa si inca doua masini care urmau sa le tracteze. Doua semafoare care nu se mai schimbau in verde, o spalatorie de masini zugravita cu mov (asta m-a amuzat rau), un salon de infrumusetare.

Ce am simtit? Ca imi venea sa fug, dar ca trebuia sa imi pastrez concentrarea!

Ce am auzit? Zgomot, claxoane, copii razand,  un muncitor care m-a intrebat daca ma cheama Madalina. Am rezistat cu brio sa nu-i raspund ca numele meu NU este Madalina si ca nu suport numele ala de fata si sa nu-i arat ce frumos e degetul meu mijlociu daca mai repeta si a patra oara numele ala! I just went to my happy place.

M-am gandit mult la cat de neoriginal e sa iti expui tot ce simti pe blog, si uite-ma, nu ma pot opri. Am stat si m-am gandit la cine sunt eu si ce vreau sa fiu si ce reusesc sa fiu. Totul a zburat cand am auzit o sirena si am vazut un caine, care foarte curios, s-a ridicat pe gard sa vada ce se intampla, fara sa ma bage in seama, fara sa latre, doar sa vada mai bine despre ce este vorba.

Am ajuns inapoi la peretii verzi si am recunoscut cine sunt si ce sunt si cum sunt.

2 gânduri despre „Just because you feel good, doesn’t make it right

  1. Nu are NICI o treaba cu ce ai scris tu, da nu ma pot abtine….asa ca uite:

    REPRODUCEREA – Compunerea unui baiat de 9 ani despre reproducere:

    Pentru ca se tot intimpla ca oamenii pur si simplu sa moara, trebuie sa apara altii. Asta este copulatia. Insa oamenii nu dorm ci lucreaza cu inima, penisul si vaginul din greu. Eu i-am vazut pe parintzii mei in camera de zi cind copulau. Tata icnea ingrozitor si mama a urlat, insa deocamdata nici unul dintre noi n-a murit. Insa poate ca doar au exersat fiindca bunica e deja destul de batrina.

    Am observat ca ei exerseaza cam de trei ori pe saptamina, cred ca bunica va muri curind. In noptiera mamei am gasit niste pastile. Tata o tot intreaba daca si-a luat deja pilula. Precis e si ea bolnava, insa nu merge la doctor. Insa daca ei continua sa exerseze asa de mult, sigur va aparea o noua fiinta pe lume. Eu mi-as dori un iepuras.
    Reproducerea la oameni se intimpla prin seminte. Florile si tufisurile si pomii trebuie udati des si mama face dus in fiecare zi. Poate atunci creste totul mai repede.

    Noua fiinta creste in burta, insa fiindca mami e bolnava, o face de data asta poate tati. I-a crescut deja burta insa nu ne-a spus inca nimic.

    Cind noua fiinta apare pe lume, trebuie sa iasa mai intii prin vagin si e foarte mica si alba. Negrii ies cu siguranta prin fund.

    EDUARD

  2. Odata cu venirea noastra pe lume…devenim actori…actori ai unei piese pe care nici noi nu o cunoastem… dar ne prefacem ca o stim.
    Cautam o viata intreaga sa ne descoperim noi pe noi si apoi si pe ceilalti…cand ca ne cunoastem in totalitate …mai apare ceva nou, si tot asa.
    ;))

Lasă un răspuns

