idei

Doamne, era sa mor.  Cui i pasa? UUuu… pick me, pick me!

Am auzit si eu masina de spalat fara apa: „Foloseste doar ioni negativi, aer comprimat si deodoranti, efectuand operatiunea intr-un timp record”. Nu spun nu, doar ca vreau si eu ceva ce imi curata fata si corpul fara sa ma mai atinga apa. Ah.. si deabia astept sa dispara reclamele la detergenti, comparatiile stupide intre ariel simplu si ariel Mz-nu-stiu-cum. Deabia astept sa imi cumpar de la magazin bule de aer cu deodorant pentru curatarea tenului. Hai, hai imaginati-va gel intim pe baza de aer cu deodorant.

Parerea mea umila, radicala, ieftina.

Lasă un răspuns

