Scrisoare

Am fost intrebata daca nu o sa scriu ceva de Craciun. Ba da,  Craciun Fericit!

Draga Mos Craciun,

Am impodobit bradul ascultand ” Santa Baby”, „Winter Wonderland”,  „Santa Claus got stuck in the chimney”, „Let it snow”, „Santa Claus is coming to town”.

Cu un chef nebun de stat in pat ne-am apucat sa montam bradul. Spun montam pentru ca este artificial. Fara sa mimam entuziasmul l-am dat jos de pe dulap, am scos globurile si beteala din ascunzatorile lor, am pus muzica si ne-am apucat. Nu am mai vazut niciodata bradul pana acum asa ca am fost impresionate cand am vazut ca era unul destul de mare. Dezamagirea a venit cand am vazut ce urat este. Ne-am  hotarat sa cumparam a doua zi unul real. Adica nu! mai bine era sa mergem atunci pentru ca „aia cu brazii sunt acolo si noaptea”. Nu am plecat si ne-am apucat de desfacut fiecare crenguta in parte. Am fost cam brutale pentru ca pe jos era plin de ace de brad. Ne-am gandit ca se straduieste si bradul sa para adevarat. Munca migaloasa aranjarea unui brad dupa bunul plac.

Am constatat la un moment dat ca nu avem varf.  Am repetat asta de vreo 3 ori si acum ma gandesc ca nu ma baga nimeni in seama si cu atat mai putin nu aparea un varf din senin ca si cum l-am fi chemat pe Beetlejuice din „underworld”. Asa ca am pus instalatia albastra care i-a facut bradului in prima instanta o fusta mini. Am ajustat-o. Auriu si albastru au fost culorile Craciunului 2008 la noi in casa. Am pus globuri si globulete peste tot si apoi ne-am facut poze cu bradul. Cele mai frumoase sunt cele facute pe intuneric, se vedea doar instalatia. Cu chiu cu vai am aprins lumina si am spus „E fain!” Am mai pus si beteala aurie si acum bradul nu se mai vede deloc. Am exclamat „Cee faaain!” Si iar poze.

„Si acum ce facem?”

„Il desfacem si il refacem la loc!”

Primul brad la Timisoara a fost o experienta interesanta, draga Mosule. Am ras, nu asa de mult cum m-as fi asteptat, dar m-am simtit bine. Si chiar daca la inceput parea ca o obligatie la final mai vroiam o data. Acum ma uit la el si ma gandesc ca e frumos. E frumos tot ce se intampla. Pacat ca nu ninge, dar stiu sigur ca acolo unde imi este sufletul ninge acum si ne-am pus toti sa facem un om de zapada cu un morcov mare in loc de nas. Ah! si Andreea sa nu uiti matura! Cine aduce carbunele pentru nasturi si ochi? Dar oala in loc de palarie?

Si cine vrea o ciocolata fierbinte dupa o zi de ski? Si cine vrea sa coboare pe sub telescaun cu punga?

Cu drag, Gabriela.

***Voi manca prajitura de Craciun uitandu-ma la  „Home Alone”, „A Charlie Brown Christmas”, „A Garfield Christmas Special”, „The Grinch who stole Christmas”.***Voi visa in continuare ascultand  „Massive Attack – Hymn Of The Big Wheel (Nellee Hooper Mix)”

6 gânduri despre „Scrisoare

  1. ma simt de parca as fi fost acolo …si daca e vorba de cioko fierbinte si eu vreau!

  2. Ai fost totusi norocoasa. Eu am ajuns acasa si am constatat ca bradul meu e facut si eu n-am contribuit deloc. Bradul meu plasticat. La Timisoara nu am nici macar plasticat. Ma doare…

  3. eu zic ca aceasta activitate a fost frumoasa. eu una m-as fi simtit bine daca as fi fost acolo ;)din cate ai povestit cred ca a fost funny si sunt convinsa ca a iesit un brad nemaipomenit, asta ca nu spun ca stiu din surse sigure caa este cel mi frumos brad avut vreodata. chiar daca nu a fost Craciunul cu zapada cred ca are sa fie unul reusit. sunt sigura de asta

  4. @Emi & Andreea – Noroc cu tehnologia. Andreea si Emi au fost mai aproape decat si-au imaginat. :)) Mai ales tu Andreea!
    Fara ochiul tau critic, Emi, nu realizam nimic si Andreea… fara naivitatea ta infantila nu faceam nicio surpriza! 😉
    Si… Maaaaary Poppins a.k.a. Meeeerry Christmas :))

    @Daniela – “Si acum ce facem?”

    “Il desfacem si il refacem la loc!” :))

  5. Este un brad foarte frumos,cel mai reusit brad,chiar daca nu e „verde”,si pentru prima data dupa foarte multi ani a nins in Timisoare de Craciun.Asta a fost Darul lui Mos Craciun pentru voi ,inseamna ca ati fost foarte cuminti.

  6. Si eu am facut brad tu Gabi. Rosu si auriu. Am si poze. Si a si nins. 🙂 Tre sa vad si eu bradul vostru. Ca pun pariu ca iesit super, nu?! :*

Lasă un răspuns

