Si am scris, rescris..

Buna dimineata,

Am disparut o vreme, cred ca voi mai disparea si in continuare. S-au intamplat multe in acest timp. Nu am mai avut idei si nici starea necesara sa completez acest blog. Cred ca in curand nu o sa mai scriu singura pe blog.

Promit ca o sa imi revin si o sa scriu. Pana acum din ce am vazut, bloggerul meu preferat nu mai scrie, ceilalti parca imi fura ideile si viata mea e mereu on the edge.

Pana atunci… va doresc muzica buna, vin rosu si  zambete.

Just one of those days… it’s all about the he said, she said bullshit!

3 gânduri despre „Si am scris, rescris..

  1. spectatorii doresc materiale, sunt doritori de lucruri bune asa cum acest blogger le da. la mai multe si anul ce urmeaza sa aduni materiale pentru o carte. :*

  2. Ar trebui sa faceti o carte impreuna. Andreea sa inceapa si Gabi sa continue si viceversa. Sincera sa fiu cred ca ar fi un succes. Fiecare om s-ar regasi in universul vostru, macar un pic.:)

Lasă un răspuns

