Firmituri

Am fost azi la mare. Am fost in poze la mare, am fost cu simturile la mare. Azi am fugit si m-am simtit linistita. Azi nu am avut masina, nu am avut muzica… am avut doar nisip si apa.Mint. Am avut muzica Eva Cassidy-At last pe fundal, pe un fundal destul de vast. Cel mai mult mi-a placut partea in care eram pe o saltea pe mare, stateam pe burta si degetele de la picioare atingeau usor apa rece. Pluteam cu degetele in apa rece, cu soarele incalzindu-mi spatele, cu parul ud si dat la o parte de pe ceafa, cu buzele sarate arse de soare. Pluteam departe de tarm, unde ma astepta doar un prosop mare si pufos pe un sezlong alb.  Atat de liniste…  atat de bine…

***

CERCUL: Cineva mi-a atras atentia ca ma invart in cerc. Presupunand ca fiecare persoana pe care o cunosc are cercul ei, eu cunoscandu-o ii acaparez cercul si il introduc in cercul meu. O roata… stiti voi! Ca sa ma trezesc, acum ceva vreme ca roata chiar se invarte si nu este doar o vorba scornita de vreun nebun.
Iesi din cerc, mi s-a mai spus. Sa rup cercul ar insemna sa rup multe alte cercuri… Ar insemna chiar sa spun NU.

***

Barfa!
Cea ma gustoasa conversatie intalnita atat la femei cat si la barbati. Sa nu credeti ca „e mai mult la femei” pentru ca nu e adevarat. Acum depinde si de femei. Recunosc ca tot de la femei am auzit si ca barfa e doar atunci cand vorbesti de rau o persoana, dar…

Teribilismul!

***

Which one is bigger or closer to your soul? Reality or imagination?

***

I’ve been an awfull good girl: found it! In a way.. Singing in the rain!

***

TRANSPARENTA: Sunt situati similare, tratate de diferite persoane prin diferite moduri. De multe ori m-am confundat cu persoane si cu situatiile lor, incat nu imi venea sa cred ca totusi e vorba despre altcineva. Si in momentul ala dau tot ce e mai bun din mine, toate solutile mele de care probabil nimeni nu are nevoie si devin ca o foaie transparenta, semiopaca, un fel de cortina subtire intre mine si ce am trait mai demult.

Ceva s-a schimbat. Am invatat de la oameni pe care-i iubesc foarte mult sa fiu rece. Am invatat de la oameni pe care-i iubesc sa fiu indiferenta si sa nu imi pese (sau cel putin sa nu arat). Am invatat sa nu mai mint si sa fiu sincera cu mine in primul rand si apoi cu ceilalti. Am invatat ce inseamna responsabilitatea fata de mine insami si apoi fata de ei. Stiu ca si acum o sa aud intrebarea „de la ce te-ai luat?”, dar e simplu.. este evident de la ce.

Am patit ceva azi. Am primit un cadou. Nu stiam cum sa reactionez. Nu consideram ca il meritam. Nu stiam ce am facut sa primesc un cadou. Am intrebat-o si pe Andreea daca sunt o fiinta transparenta, daca ma joc de-a v-ati ascunselea cu cei din jur si nu prea imi iasa jocul? Raspunsul a fost, nu!

***

RETROSPECTIVA: Un an in care am mai implinit un an, doi ani de fapt. Articolul asta ar trebui sa fie o carte. Da! Cartea mai putin bogata a anului care a trecut… Este o carte trista, presarata pe alocuri de cateva bucurii. Discutia nu place nimanui. Toata lumea a avut un an prost din punct de vedere sentimental. Anul meu a fost dezastruos. Sper ca pentru alti o sa se termine bine, Andreea sa invete sa tremure si ceilalti sa invete sa lase sa treaca unele lucruri de la sine.

Un gând despre „Firmituri

Lasă un răspuns

