Here it is (L.C.)

I like love, it makes me feel every part of my body. I don’t like to talk about love, but I like it.

*

Din nou la starea Bossa Nova: Mondo Bongo – Joe Strummer & The Mescaleros, Nouvelle Vague  – I melt with you & In a manner of speaking . Nu am stiut niciodata sa dansez pe astfel de muzica, dar m-am lasat pe ritmuri nebune, desculta si eram libera. Simti libertatea cand aluneci usor in dans? Simti libertatea cand prinzi viteza pe partie? Simti libertatea cand apesi acceleratia? Simti libertatea cand razi cu pofta?

An cu experiente traumatizante, an cu vesti foarte bune si foarte proaste, an la extreme.

*

Up·tight

1. Tense; nervous.
2. Financially pressed; destitute.
3. Outraged; angry.
4. Rigidly conventional, as in manners, opinions, and tastes: „She sees this headlong, headstrong, plunge into worldliness as a protracted process of shucking the shame of her uptight upbringing” James Wolcott.

Source : http://www.thefreedictionary.com/

*

M-am uitat in jur si mi-am dat seama ca nu mai am idei. Idei-less ppl ca si mine se strang in locuri ciudate si nu spun nimic pentru ca nu au nici ei idei. M-am gandit ca decat sa zic prost, mai bine nu zic. Fiecare cu stilul lui, eu poate ma raportez la alt fel de oameni si ma transform fara sa vreau in ei. Ultima oara cand am zis asta: „blogger-ul meu preferat nu mai scrie” a publicat ceva. Poate publica si de data asta. Am pus mana pe o carte si am dus cartea pana in pat si am hotarat sa scriu.

Prima pagina dintr-un sir lung este mereu cea mai grea. Cateodata stiind cat putin timp am pentru mine prefer sa nu ma apuc de o carte… de ce? Pentru ca stiu ca daca ma apuc nu-i mai dau drumul pana nu o termin. Asta ma determina sa las alte lucruri pe locul doi. Prioritate va avea mereu povestea cu a carui erou principal ma voi identifica. M-am hotarat, pentru o lectura usoara voi fi „Brida” pentru o scurta perioada de timp, dupa care ma voi duce inapoi la doamnele cu rochii lungi si corsete imposibile.

Prima pagina… da! Prima pagina dintr-o poveste, dintr-o carte, dintr-o nuvela, adica prima pagina scrisa. Singura data cand nu mi-a fost greu sa scriu prima pagina a fost cand am inceput faimoasa POVESTE. Bineinteles ca nu a fost greu sa o incep pentru ca era pura realitate si imi placea la nebunie sa retraiesc acele randuri… chiar si acum le mai traiesc. Problema a fost ca nu m-am putut tine de acest jurnal. As fi vrut sa scriu tot, sa memorez tot, fiecare gest, fiecare conversatie, asa cum am facut la inceput, dar nu mi-a mai iesit. Am citit din nou paginile si imi doream sa citesc continuarea. Stiu prea bine continuarea chiar si fara notite, dar detaliile…

Prima pagina din poveste, prima pagina de schimbare, prima pagina de carte, prima pagina…

2 gânduri despre „Here it is (L.C.)

Lasă un răspuns

