Prajitura care nu e prajitura

Negresa in pijamale sau negresa in camasa sau ursulet… prajitura asta… off! Blesteme! 🙂 Nu am reusit sa fac prajitura asta sa fie buna. Prima incercare, esuata! Si nici macar nu a fost amuzant. Acum sta pe farfurie si se uita la mine, arata ca o prajitura, miroase ca o prajitura, dar nu e prajitura. Nu e dulce… tanti asta ar trebui sa puna mai mult ZAHAR in prajitura ei faimoasa. Sincer, tanti, nu stiu cum pot sa manance copii tai asa ceva.

Din 15 retete mintea mea mirobolanta a ales-o pe asta. Stau si ma gandesc ce sa-i mai fac sa fie comestibila. Sa o servesc cu glazura? Mi-e rau! Tanti? Copiii tai mai traiesc?

Prajitura arata asa:

yac

Lamaia pe care am mancat-o dupa a disparut mult inainte sa prinda aparatul existenta ei.

5 gânduri despre „Prajitura care nu e prajitura

  1. Cooookies! Me wanna eat strange tasting, not sweet, cookies! Trebuie neaparat sa-mi dai reteta; reteta ta bineinteles, cum ti-au iesit tie 😉

Lasă un răspuns

