„Pentru noi”

Azi am ciocnit pentru noi, pentru realizarile noastre, pentru viitorul nostru stralucit. Am baut un pahar de vin pentru copii morti si fantomele din viata noastra. O gurita de vin pentru urmatoarea facultate, pentru medicina.

Un pahar de vin pentru singuratate si pentru iubire. Un pahar de vin pentru ce a fost, pentru ani impreuna, pentru rasete si prostioare, pentru e-mail-uri tampite, pentru biletele in posta si pentru Mitzu. Doua gurite de vin rosu, dulce pentru trenul acela lung cu care am calatorit atat. Un pahar de vin pentru superficialitate si pentru abilitatea de a face totul bine, dar nu excelent, ceea ce duce la a nu excela in nimic, dar a fi mediocru in tot.

Un pahar de vin pentru familie si pentru prieteni, LA MULTI ANI! Un pahar de vin pentru anul 1 de facultate care a fost cel mai greu si care ne-a gasit pe multi pe un pervaz, asteptand ploaia si ascultand Creed:Acum 3 ani. Etajul unu, in gazda. Ultima sesiune, ultimele trei examene, caldura mare. Cat de mult am asteptat ploaia. Cred ca niciodata nu a fost asa de cald ca atunci in oras. Niciuna nu aveam chef de invatat asa ca ascultam muzica. Spuneam ca este „o pauza”. Geamul era deschis, sprijinit de calorifer era un fotoliu si noi il foloseam pe post de scara ca sa stam la aer pe pervaz.

Nu ne deranja nimeni pentru ca toti stiau ca invatam. Nu stiu cum am incaput intr-o camera asa mica doua persoane, dar imi aduc aminte ca anul acela si urmatorul au fost cei in care am ras cel mai mult. Si nu a plouat prea mult sesiunea aia si era foarte cald in camera, asa de cald incat ne rugam sa ploua. Pana cand a plouat, a plouat 30 min – 1 ora si apoi s-a oprit. Nu s-a racorit nimic in jur si parca ne era si mai cald, dar mirosea a praf.

Nu s-a intamplat nimic, doar am stat pe geam in tot acest timp, ca sa ne udam pe maini si pe fata sa ne racorim.  Era foarte mult „Creed – one last breath” si era foarte mult magneziu.

O gurita de vin pentru cateva luni de vid in viata mea, vin rosu pentru exprimare „urata” si adevar care doare.  Un pahar de vin pentru Herculane si pentru persoanele pe care le cunosc, dar nu imi aduc aminte cum le-am cunoscut, pentru musculita care nu a ajuns pana la a patra faianta si a cazut si s-a odihnit 2 ore. Doua gurite de vin pentru bucatarie care inca e cel mai sigur loc din casa.

O sticla de vin rosu pentru clipa care schimba viata.

Un pahar de vin pentru ca mi-am dat seama „what issues do I have” , pentru ca am reusit sa trimit acel mesaj, pentru ca de fiecare data cand vreau sa schimb ceva la mine incep cu parul, pentru ca atata timp cat am obsesia sa scap de „issues” nu voi scapa, pentru ca acum la 22 de ani am primele regrete, pentru ca ciocolata e pentru vinul rosu cum e patrunjelul verde pentru rosia coapta, pentru ca „cutitele <<taie>> nu <<tau>>”, pentru ca un om beat face baie mult mai repede decat un om treaz.

„Pentru noi”… ce mai inseamna acum „pentru noi”?

6 gânduri despre „„Pentru noi”

  1. Noroc…un shot de J&B in fum pentru ce a fost, pentru ce va fii, pentru noi.

  2. Pentru voi, pentru parerile de rau, pentru trecut si pentru cei ce au ramas inca ancorati in trecut, ancorati in amintiri!

  3. Pentru noi … last time I will ever post here.
    Will or will not read it, but will not, for shure , ever post on your blog.

    Pentru noi … tears of sorrow, tears of happyness, tears and smoke.

  4. Pingback: “Pentru noi” – Evil needs candy too

Lasă un răspuns

