Animale de companie…

… care stau dincolo de geam.

Vara trecuta aveam nevoie mare de un caine. Imi alesesem si rasa, stiam aproximativ si de unde o sa il cumpar. Il vroiam pentru ca vroiam sa fie acasa cand vin de la serviciu si sa nu fie trist niciodata si bineinteles sa ma scoata si pe mine din starea proasta in care eram. Argumentul suprem care m-a tinut pana acum departe de pet shop a fost ca nu e nimeni acasa toata ziua sa aiba grija de el. Mi-ar fi fost foarte groaza sa ma intorc acasa la un suflet singur si trist, pentru ca cred ca ar fi plans toata ziua dupa companie. Nu sunt asa de REA, nu as fi distrus un catelus.

Gandul de a avea un animalut s-a intors la mine cand, intr-o dimineata, m-a trezit un zgomot brusc si am dat ochii de… o pereche, mai speciala.

Cei doi porumbei sunt gri si prezenti in fiecare dimineata pe pervazul meu. La inceput nu le dadeam de mancare pentru ca imi era frica sa nu ma trezesc intr-o dimineata cu foarte multi porumbei buluc pe geam (Pasarile – Hitchcock). Apoi am incercat pentru ca daca te uiti la ei sunt destul de simpatici: cum se strang unul in altul atunci cand e frig, dar soare, dimineata si faptul ca sunt foarte curiosi sa vada daca e miscare undeva dupa geam…

Simpatici, simpatici, dar pana cand? De obicei le puneam de mancare seara si a doua zi eram incantata ca nu mai era nimic acolo. Pana cand au devenit obraznici. In fiecare dimineata fac zgomot si ma trezesc din somn. Trezitul difera in functie de vreme. Asa imi dau eu seama daca va fi soare sau nu in ziua respectiva: daca e innorat vin la 7.30, daca e soare la 8.30 si daca urmeaza sa ploua vin la 6.30. Stiu asta pentru ca ma uit la ceas cand zgomotul este deja insuportabil.

Sa nu le mai pun de mancare? Am incercat si asta, dar ma las fraierita pentru ca o data ce mi-a sarit somnul par din nou simpatici cei doi. Trebuie sa le dau nume…  sunt ca si animalele mele de casa. Atata timp cat ei imi raman fideli le voi ramane si eu, doar ca am o doleanta: mai usor cu ciocu’n pervaz sau cu ciocnintul de geam ca nu e placut. Poate la vara o sa aiba cuib si puisori.

Be carefull what you wish for…

2 gânduri despre „Animale de companie…

Lasă un răspuns

