Detasare, detasare fara nicio suparare

Din cercuri in cercuri am ajuns in triunghiuri si mi-am prins urechile azi intr-un patrat. De fapt era un triunghi intersectat, in alt plan, cu un fost triunghi care e un punct, sper, undeva pierdut in departare. Sper, dar cred ca e degeaba. Punctul inca ameninta. Imi ameninta linistea.

Daca nu te superi o sa ma detasez putin. Ma plang ca nu am inspiratie cand mi-e frica de pagina goala, dar cum am reusit atunci sa umplu alte pagini asa de intens si pe acestea nu? Ce ma opreste, ce ma inhiba? Ochi! Trac. Nu vreau sa mai fie personal, dar nu ma pot abtine.

Imaginatia sta la un pahar pe o terasa racoroasa si parca a uitat sa se mai intoarca. Cred si eu! Mai bine m-as duce dupa imaginatie si as ramane cu ea acolo. Nu e rost sa o aduc in apartament, pardon, acasa. Draga imaginatie… I wish you well! Sper ca te distrezi, compania trebuie sa fie placuta ca vad ca nu te mai intorci, sper ca te relaxezi si ca nu te concentrezi prea tare la anumite lucruri. Remember! mediocritatea e sfanta, te scoate din belele, dar nu-ti da satisfactie. Te rog, iubita imaginatie, nu te mai canaliza intr-un singur loc. Divide-te! Universul tau se invarte in jurul unui singur lucru: fericire. Dar de care? Eh! Buna intrebare! Te rog, imaginatie, lasa-ma sa respir. Bai! Sper ca fumezi si bei si ca te droghezi, draga imaginatie! (scuza-ma, dar de cand ai plecat de la mine am pierdut si inspiratia si diplomatia si bunul simt. Ma rastesc la oameni, sufoc oameni dragi mie, vorbesc nonsensuri). Dar sti ce nu am pierdut? Visul. Da! Da! E altceva, nu credeai asta, scumpa mea imaginatie, asa-i? Visez la masina si la… mai multe, dar cand ajung sa ma si imaginez cu ele parca se face ecranul cu pureci si nu mai vad nimic beyond! Trist, ce am ajuns, draga imaginatie. Lasa-ma, te rog, sa-mi imaginez macar ziua de maine. Vino putin pana adorm sa ma vad in ziua de maine asa cum imi doresc sa fie si cand adorm poti sa pleci, iar. Te rog, adu-mi inspiratia un moment si diplomatia care oricum e prea tacuta si eleganta pentru gusturile tale. Bunul simt? Adica cei 7 ani de acasa? Mama? Am… cati ani am, imi mai trebuie? Dar cin’ te tine de mana, draga imaginatie? Crini si negru! Ah! Trebuia sa ma gandesc ca o sa pleci cu tot ce aveam mai de pret. Nu ma lasa o fiinta superficiala si seaca, imaginatie! Completeaza-ma si vino inapoi. Mai putina decat inainte (nu sunt si eu absurda – stiu ca oriunde e mai bine decat la mine), dar sa am si eu macar atat. Si stii tu, iubita fericire, pardon, imaginatie cat imi e de dor de tine? Cat imi e de dor sa bat campii razand? Cred… ca nu te-am impresionat. Vara asta iti doresti sa pleci de nebuna pe meleaguri doar de tine stiute. Mi-am dat seama. E tot ce mai ai? HAHA! (cum pot sa scriu asa ceva???)  … Asa si cand te intorci sa nu uiti sa-mi aduci crini si negru! Clar? Cu drag, Gabi, Gabriela, Zgubi…

Stau in cada si scriu, scriu pe mana, scriu pe pereti, scriu pe picioare, scriu pe cada. Scriu ce as scrie de mult: fericire. Sau e doar in imaginatia mea? Si ma ridic si pe mine nu mai scrie nimic. Doar un paragraf despre pahare: Sunt multe feluri de pahare si multe tipuri de buze care le saruta. Pahare de whisky, pahare de vin alb sau vin rosu, pahare de sampanie, pahare de apa, cani. Culorile si formele se modeleaza perfect pe gusturile celor care le detin. Pahare care tin loc de vaza, pahare sparte pe podea,  cupe pentru familia regala, cesti pentru inalta societate, pahare din zicale.

2 gânduri despre „Detasare, detasare fara nicio suparare

  1. „Ti-am spus ca asta e pretul pe care trebuie sa il dai pentru fericire. Ai spus ca esti de acord. Zambind. Acum ma vrei iar inapoi, dar sincera sa fiu chiar mi-e bine sub umbrela, la racoare. :D”
    Mai Gabiti pledoria ta pt imaginatie mi-a starnit imaginatia :)) You’re back! And that’s all that matters. Si apropo de pahare, de cand am inceput lucrul am asa o placere nebuna sa beau cate un pahar de vin rosu de la rece cand ajung acasa :D. Pacat numai ca am terminat sticla 😦

  2. Fericirea e atunci cind iubesti si esti cu persoana pe care o iubest, dar in fiecare zii te uiti la ea si iti doresti sa o cunosti si sa te indragostesti de ea…fericirea e ceva ce nu poti avea niciodata, dar o poti atinge cateodata.

    Imaginatia ta … e doar a ta.

Lasă un răspuns

