New look

Ma gandeam ca si la televiziuni se schimba grila de programe o data la 6 luni. Eu am acest „look” de aproape un an. Aseara treceam prin temele WordPress si am gasit doar doua care m-ar incanta, dar nu stiu ce sa zic. Hai sa facem postul asta interactiv asa ca astept parerile voastre in comentarii.

Eu am de ales intre Fauna sau Unsleepable

New Look1) Fauna
2) Unsleepable

View Results

Make your own poll

Cum sunt noua intr-ale sondajelor, daca aveti alte variante, comment pls.

9 gânduri despre „New look

  1. Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna Fauna

    😀

  2. …arh…sunt de acord cu Fauna si eu !!!

    daca simti nevoia de o schimbare propun si eu una…….muta-te, ghici unde !!!

  3. =)) Chestia asta n-are legatura cu intrebarea, da e prea tare :)))
    In alta ordine de idei, Unsleepable should be :p

Lasă un răspuns

