„Ganja Babe” – semn de luni

Prima seara in care totul e relaax… Dr. HAUs si cu mine ne-am drogat cu o zi de cacao si ne-am inchis fiecare in „barlog”. Doar o zi normala de luni… ce faci luni, faci toata saptamana. Inseamna ca eeeeu: o sa vreau sa ies in fiecare seara cu bibiu la plimbare si sa ascult „Ganja Babe” si o sa imi doresc sa imi schimb locul de munca in fiecare zi la ora 17:36.

 Dear diary,

M-am gandit azi, pacatoasa, doar la cum sa ma apuc de fumat. Proasta combinatie. Stiu ca multi fumeaza, fara sa fumeze. M-am gandit azi doar la cum sa scap din apartamentul asta si am ajuns pana la momentul in care (doar) am afirmat ca m-as duce la ture cu autobuzul prin oras. Era asa racoare si bine si nu-mi trebuia companie in afara de Dr. HAUs :)) Doamnee cat e de relaxant… Apa minerala in dreapta, cartea in stanga, calculatorul in brate si cu gandul la volan.

M-am mai gandit la cum raman toate fetele insarcinate in ziua de azi. (?!) Conversatie: „Sunt insarcinata!” (mintea mea in gandul ei: „stiam io”) / „Si… vrei acest copil?” (cu gandul ca poate, poate e o greseala sau o gluma) / „Daaa! Ca oricum ma maritam in toamna{hlizeli}!” (HUH?!!!)

Ce s-a intamplat cu lumea? Criza economica sa fie? Sincera sa fiu am intalnit atatea gravidute recent, incat mi-e frica sa nu fie contagios. Ai job de 6 luni – 1 an si te hotarasti ca e timpul sa faci copii si sa te mariti. Poate chiar e o afacere buna. Ai job, faci copii, esti asigurata pentru doi ani. Mai multe detalii nu stiu si nu vreau sa stiu. Ma mira, totusi… Se chinuia tipa asta sa aiba copil? Saau era in plan si urma doar confirmarea – sa lesini pe birouri la munca, sa se considere accident de munca, sa se duca dracu’ 5 zile din viata ta ca sa demonstrezi ca ea e gravida!

Hai ca ma duc inapoi la cartea mea ca nu tu plimbare cu bibiu, nu tu fumat, nu tu nimic! Ciudat, in cartea asta femeile erau folosite doar pe post de „purtatoare de copii” pentru damele care nu puteau avea copii sau nu mai erau dorite de soti… like WHATEVER! Da cu virgula ziua asta…

Rezpect – just chillin’ (stoned intr-un fel sau altul)

8 gânduri despre „„Ganja Babe” – semn de luni

  1. ai facut toata saptamana ce ai facut luni? esti plina de cacao in burtica?

  2. Asa inceput, asa sfarsit de saptamana! A decurs bine saptamana, nu am baut cacao, dar s-a deschis Starbucks in Mall, se ruleaza Ice Age 3…D, si tot imi vine sa zbor cu masina… pe sosele!

  3. Inca nu s-a sfarsit saptamana asta minunata, deci inca ne mai putem astepta la multe :d sau mai bine nu! cacao a fost buna, putina cam acra, stricata si cu un gust amar, da buna :)), lucreaza un prieten de al meu acolo si un altul, dupa ce a baut o cafea de acolo nu a mai ajuns pana acasa la buda, a facut pe parcurs, a trebuit sa oprim masina, Mergem si noi la ICE AGE, vreau si eu sa vad TREI DE :)), merem, da?
    A si inca ceva, da e buna masina, ma primesti si pe mine la zbor ?

  4. =)))) Ba da voi nu aveti ce face?! Pe mine de ce nu ma chemati la Ice Age? :((

  5. Merem, merem 🙂 Nu pange, Miha! Ne conversam pe blog, de zici ca nu se poate prin perete sau… in alt mod! 🙂 Si mereu imi spune: „Stai sa iti pun comentariu! Sa citesti, da?” =))

  6. tu daca de fiecare data ma prinzi :)) oricum de ce ma dai de gol 😛 merem toate la ice, da? maine? e okei?

Lasă un răspuns

