A innebunit lupu’… aaa lumea!

Nu am mai auzit de mult muzica la radio. Ce aud? Zgomot. Cum era? „Muzica nu zgomot?” Nu, nu… Cum era mah, sloganul ProFM pe vremuri? Si se dadea muzica la radio. Ascultam muzica veche si de calitate, nu zdranganeala. Si mai era si Gheorghe in apogeul carierei cu „13-14” fantastic. Da! Mi-a placut mult ProFM. Mergeam la mare si mie nu imi trebuia Radio Vacanta, imi trebuia ProFM. Nu am ce sa spun, mai sunt cateva posturi de radio care se mai tin de vechea traditie. Doar ca, doar ca, doar ca… uita aceleasi melodii pe repet o noapte intreaga sau fiecare dimineata incepe cu aproximativ acelasi playlist.

Aleg cu greu un post care sa imi placa si prefer sa-mi ascult propria selectie. De ce comentez? Pentru ca e cam enervant sa-ti faci singur playlistul in fiecare zi. Asa si de ce comentez? Pentru ca se presupune ca oamenii de calitate din radio aleg muzica si o aleg bine si mai primesc si bani pentru asta.

Cand inca era Nico la Radio imi dadea Creata link-ul sa ascult muzica.

Nu mi-am dat seama (pentru ca nu sunt o ascultatoare de radio inraita) care lume s-a stricat? MC-ii sau „facatorii” de „muzica” din zilele noastre. Ce-i cu tentativa dezastruoasa de… nici nu stiu cum i spune la genul ala de muzica? Cum sa mergi la Eurovizion cu „Balcan Girls”? Hahahaha! Ne-am stricat de tot. Pana si noi aveam muzica de calitate si inca mai avem, dar ori e veche ori e ascunsa.

Ahaa! „Asculta-ti muzicaaa si n-asculta de nimeni!” Asa era sloganul! Geezas! Lumea se schimba si eu cum imbatranesc ma transform in… skinny bitch ?

8 gânduri despre „A innebunit lupu’… aaa lumea!

  1. Mie inca imi place Europa Fm pt ca de fiecare data cand o ascult sunt aceleasi mel pe care le stiu deja. Ma face sa ma simt safe, intr-un fel 😀 Cam messed up, I know 😉

  2. Da, tocmai EuropaFM „uita aceleasi melodii”. It makes you feel safe, it makes me want diversity.

  3. Mai exista lume care asculta radio? That is like so 90’s :)) Apropo, se mai face teatru radiofonic?

  4. :)) eu ascult radio la casti, in ratb
    dar nu am rabdare sa ascult un post prea mult timp (ori nu-mi place melodia, ori ma plictisesc de ea dupa 1-2 minute, ori e publicitate), asa ca… next…next… next

  5. intre timp, mi-am mai amintit un jingle:
    „Star station Pro FM,
    recunoaste de pe-acuma ca e cel mai bun refren”
    :))

  6. Nu se mai face muzica de calitate in Romania de asta invazia de muzica proasta la radio. Toate posturile de Radio cu 2 exceptii promoveaza acelasi gen de muzica, adik zdraganelile ce se doresc a fi muzica. Un post bun, si dupa parerea mea cel mai bun este Romania Actualitati, pentru ca pune muzica diversa de care nu prea a auzit lumea si mai ales pentru ca nu se rezuma doar la un tip de muzica. Dupa care urmeaza Guerrilla, dar la ceva trepte distanta.

  7. Imi amintesc si acuma cu placere cum am ascultat primele momente de emisie de Europa FM. Pot spune ca este unul dintre posturile de radio pe care le ascult cu placere tocmai pentru diversitatea melodiilor dar si pentru ca este pe gustul meu.
    Deasemenea si Romania Actualitati are unele emisiuni muzicale superbe … am avut o mare surpriza sa descopar o astfel de emisiune intamplator tocmai pentru ca nu se prindea in acel loc altceva. E un radio de calitate cu discutii de calitate… desi poate pentru unii e un radio invechit mie unul imi readuce in memorie multe amintiri.

  8. mie imi place acum pro fm.A, va rog nu comparati radiouri diferite cum e Europa Fm care e radio AC SI pro fm care e chr.

Lasă un răspuns

