Eu nu mai cred…

Am citit si n-am mai scris, am fost dusa si acolo am ramas.

Sunt uimita. Pasii repezi cu care au trecut ultimele luni, evolutiile si involutiile in comportamentul meu. Minciunile din jur si naivitatea. Sunt oameni nebuni. Sunt oameni care nu stiu decat sa traiasca la extreme: ori cu tine, ori fara tine, cale de mijloc nu exista. Imi pare rau pentru astfel de persoane si mie nu imi pare rau des. Am stat si am privit naivitatea unui copilandru care incerca (cu pasiune) sa ma convinga ca lumea se poate schimba. Argumentul meu a fost: uita-te la mine!

Sunt amuzata. Lucrez cu oameni nebuni. Lucrezi cu nebunii diferite. Traiesc cu nebunii diferite. Fumez ca sa ma destind. Ma joc ca sa ma destind. Mi-am luat caine ca sa ma destind. Ies in oras ca sa am viata personala. Am uitat sa fiu nebuna. In schimb am devenit rea, afurisita, bitch cum ii place naivei sa ma numeasca. Nu vreau niciodata sa jignesc, cu toate ca asta imi iese. Imi cer scuze daca se intelege gresit, dar de multe ori nu imi pasa.

Scria cineva ca in oameni nu mai are incredere. Ha!  Pai daca nu avem incredere in oameni, in ce avem? Nu te mai bazezi pe anumite persoane, inteleg, dar automat le inlocuiesti. Faci curat in dulapior si ori stergi de praf bibelourile, ori cumperi altele noi. Bottom line e ca tot bibelouri vor fi, cu praf sau fara praf.

******************

23

2+3=5

3-2=1

23, 32, 2, 3, 3, 2…

23! Si la ora 10:54 am zambit pentru prima oara sincer. (4.09.09)

De afara vine miros de porumb fiert, in fata blocului cateva fetite stau pe patura, eu stau in oglinda. Oglinda-i mica si imi distorsioneaza imaginea. Nu mai incap. Mi-e cald, mi-e frig, nu ma bronzez. In oglinda stau invers. In oglinda e totul pe dos. In oglinda e ce ar fi putut sa fie si nu am vrut sa fie. In oglinda e prezentul. In oglinda nu e viitorul. Oglinda se mareste, ma lasa sa respir si apoi ma strange iar, si mai tare. S-a marit si in colt am vazut o umbra. E cosmarul meu din fiecare noapte.

Ma uitam la cateva fotografii de-ale unui prieten si ma gandeam ca lumea poate fi impartita in doua categorii (invingatoare amandoua): cei care sunt fotografiati si cei care fotografiaza. E cu doua taisuri, stiu. Motociclistul simte adrenalina si fotograful prinde apogeul motociclistului. Acesta din urma nu va putea niciodata aprecia valoarea unei fotografii bine facute, fiind perturbat de amintirea momentului in care adrenalina-i curgea cel mai tare prin vene. Fotograful nu va intelege niciodata de ce motociclistul nu apreciaza fotografia la adevarata ei valoare.

Tu ce ai vrea sa fii? Eu zic ca depinde de temeri… Nu ai curaj, nu te crezi capabil (aici am oscilat putin intre ce am scris si „esti incapabil” – dar nu judec eu) sa faci ce face motociclistul si crezi ca esti in stare sa „opresti clipa” intr-o fotografie… sau invers?

 

*fragmente din luna

 

6 gânduri despre „Eu nu mai cred…

  1. nu este doar alb si negru .. mai este si gri 😉 insa adevarati putini au norocu sa le reuseasca pa amndoua, tocmai acesta este si farmecul 😀

  2. Life is like a good black and white photograph, there’s black, there’s white, and lots of shades in between. (fotografiile prietenului nostru sunt adevarate capodopere de arta, cel mai mult imi place „motociclistul fara cap”…pacat ca nu e postat in toate ipostazele).pup

  3. eu sunt fotograful, doar ca nu pozez motociclisti… nu pozez oameni, in general. pentru ca, asa cum ai zis si tu, ei nu pot aprecia cu adevarat valoarea unei fotografii…

  4. zgubiloi ti-am mai zis …NU GINDI ASA DE MULT!, nu-ti face bine si saptamina viitoare am sa postez mai multe fotografii cu motociclisti.
    cura ut valeas zgub!

  5. Multumesc, Emi! Astept cu nerabdare urmatoarele fotografii. 🙂 Si de gandit… acum mai mult ca niciodata!

Lasă un răspuns

