Not Evil, just Evil

Buna dimineata…

Cafea aburinda, ciocolata neagra. Iarna.  Carte in stanga, comp in brate, imaginatia departe… Draga Mos Craciun a fost frumos de Craciun, am avut brad, am mancat cozonac, am stat la povesti pana tarziu si… am vazut putina zapada. Draga An Nou ai venit si nu cred ca era cineva pregatit sa vii. Retrospectiva pe an vechi nu am facut, de accea nu mi-am propus nimic nou pe anul acesta, doar „make a lot of money, then quit this crazy scene”.

Cateva ambitii secrete am, dar le-am avut des in ultima perioada, asa ca nu le-as putea numi „new year’s resolution”.

Cafea, eu… cafea? E Ice Coffee fierbinte. Ascult de nebuna „Eu, tu si restul lumii” – Guess Who. Poate in dimineata aceasta ar trebui sa ascult ceva mai dinamic, dar sunt libera si… nu am chef sa ma dau jos din pat. E innorat si nu ploua si nu ninge.

„Te mai arunci in trecut pentru relaxare?”, ma intreaba o voce, parca ar fi a mea, dar o aud de undeva departe. Raspund: „Da!” si zambesc. Mi-e dor sa ies si sa beau un Cosmo. Mi-e dor de povesti nemuritoare. Dar le voi avea. Nu schimb melodia, dar ma ridic din pat, zambesc si imi fac planuri pentru o zi, da, doar o zi buna. 🙂

*Sotron pe fulgi de zapada

Lasă un răspuns

