The wonder

Si azi a reaparut un prieten vechi de-al meu: Ry Cooder. Ry Cooder cu „Long Ride”. Splendida melodie. Singura care m-a facut sa dansez o noapte intreaga cu geamul deschis fara sa imi pese daca ma vede cineva sau daca ma prinde cineva. Singura melodie care m-a ridicat din pat doar ca sa dansez. Singura melodie care m-a facut sa rad. Pe melodia aceasta am fost plecata departe in imaginatia mea, fara pic de realitate in jur. Singura melodie care m-a facut deodata puternica si frumoasa si iubita. Melodia care imi ridica moralul si care ma face sa uit de lume. Ma face sa uit de mine si sa ma ingrop in fantezii si povesti pe care doar eu le stiu.

Si as pleca cu „long ride”. Si as mai dansa pe „long ride”. Si as mai invata pe „long ride”. Si as face tot ce pana atunci nu am avut chef sa fac pe „long ride”.  Imi trece oboseala si tristetea pe loc cand aud melodia aceasta. Si as manca chec cu afine pe „long ride”. Melodia care aduce soare in mine chiar si cand afara e furtuna. Si as bea un Cosmo pe „long ride” si as fugi in lume cu „long ride” fara sa imi pese de consecinte.

Ma indragostesc, din nou, pe „long ride” si rad, rad cu pofta pentru ca sunt fericita. Pot deveni un alt om cu „long ride”. Super woman care simte doar bucuria de a fi.

Ladies and gentleman…

Ry Cooder – Long Ride

2 gânduri despre „The wonder

  1. Mi te si inchipui intr-o masina decapotabila, strabatand desertul, su pletele in vant si o pereche de pantaloni scurti cu cizme de cowboy 😀

  2. my blueberry nights…da, un film cu un impact psihologic maxim, muzica buna bune

Lasă un răspuns

