Si eram cu totii intr-un copac

Cand te gandesti la oameni sigur te gandesti la un singur om. Si cum nu e bine sa judeci pe altii, atunci te dai singur exemplu. Negativ, pozitiv, nu mai conteaza, oricum nimic, niciodata nu ramane constant (poate doar in problemele de matematica sau fizica, si aia pentru ca asa vrem noi).

Si m-am gandit eu la oameni, care mie personal nu imi plac. Emit o groaza de mirosuri si sunete dezgustatoare, dar noua ni se par cute in anumite momente, ca ne-am obisnuit cu ele. Fiinte bipede, incapabile de ceva bun, adica incapabile de ceva, nu facem nimic altceva decat sa etalam ceea ce nu suntem. Hainele? Nu sunt ale noastre. Ideile? Rar sunt originale. Si daca stai sa te gandesti la atatia ani de omenire nu mai ai cum sa vi cu ceva original. Doar sa imbraci vechiul cu haine noi. Poate ar trebui sa fim rasi de pe fata Pamantului, ca sa demonstram ca suntem capabili de ceva nou. Dar stai! nici asta nu mai e ceva nou, pentru ca am demonstrat de multe ori, in istorie, ca avem puterea sa ne autodistrugem intr-o clipita.

Si daca totusi ne-am reinventa? Si ne-am incepe viata intr-un copac? As fi prima care ar incerca forta gravitationala.  Asta… intr-o lume ideala.

2 gânduri despre „Si eram cu totii intr-un copac

  1. Interesante ganduri ai.

    Un personaj din Fratii Karamazov zicea ceva de genul ca el iubeste omenirea dar pe oameni ca indivizi ii uraste, nu ii suporta.

    Tie nu-ti place nici omul nici omenirea. Dar ce poti sa faci?

  2. Un caine sau o pisica sigur ar fi original,si nu ar trebui sa traiesti intr-un copac!

Lasă un răspuns

