Scrisoare

You should never go where your mind goes.  Nu de alta, dar mintea poate ajunge din venele unei frunze fragede pana in pantalonii unei gagici cu tate mari. Iti scriu aceasta scrisoare nu cu un caracter public ca nu as vrea sa publici asta, cu toate ca stiu ca o sa o faci zgublea creata ce esti (acum daca tot o publici nu pot sa-ti zic in fata exact ceea ce gandesc despre tine… bitch). Nu rade. Stiu ca razi, te cunosc prea bine, razi, dar nu ai rade. Te-ai… Si de ce nu o faci? Imbe, ah pardon iubitul a fost mereu langa tine, in cealalta camera. Daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa te fac in toate felurile pana te hotarasti sa nu mai publici scrisoarea asta. Iti scriu, draga prietena, ha-ha, auzi… iti scriu tu, ca nu ma pot abtine! Am auzit ca citesti despre CVT… de ce? Nu-ti ajunge prostia cu care te-ai inconjurat in ultimii 2 ani? De ce oare ai vrea sa sti despre prostia politica a unui extremist cu aere? Nu iti mai pun intrebari, hai sa iti spun. Ieri am fost la Brasov si m-am uitat la fantana pe care visam sa o revedem impreuna si ma gandeam ca… multa apa a mai curs de cand nu am mai fost impreuna aici. Cum s-au mai schimbat rolurile, G. era aia rea si Z. era dulcea si amara dulceata de nuci. Acum se confunda si totusi eu merg peste tot si tu ramai pe loc. Si am vazut in Brasov, chiar vis-a-vis de Biserica Neagra o casa. Si am intrat in ea si m-am gandit asa la ce imi povesteai de colega aia a ta de serviciu. Si am si eu o camera acolo pe care sa mi-o fac studio. Dar ce sa fotografiez? De ce ma cenzurezi? De ce stergi linii din scrisoarea mea catre tine?

Si m-am gandit sa-mi fac in casa aia un studio mare in care sa fotografiez macro lamai si cirese si poate si buburuze care-mi intra prin fereastra deschisa. Dar e prea roz gandul asta. Ce zici de fotografiat oameni? Oameni aia urat mirositori cu picioare lungi si fara par? Dupa ce am iesit din casa aia m-am dus pe alei si am vazut si alte case, dar cum sa nu-mi aleg una langa Biserica Neagra? Si apoi am urcat pe o alee, pe unde am mai fost, dar tu, vita incaltata, nu ai fost in stare sa ajungi, doar prin poze. Hehe, s-a jignit fata. Am stat de vorba cu mosul si cred ca nu are de gand sa moara curand, deci nu-mi pot lua casa aia, ramane sa vedem daca o sa ai curaj vreodata sa mergi pana acolo si sa o cumperi. Dar ce? Nu ai bani? Oare prietenii tai mizerabili, toti cu blog, au bani? Nu crezi ca e prea over-rated faza cu blogul? La ce-l mai ti? Toata lumea are, eu daca as fi in locul tau as renunta instantaneu la el si m-as duce la o editura, pentru ca evident nu esti in stare sa-ti termini nicio povestire, daramite romanul inceput acum 5 ani. Am suparat pe cineva? Bine.

Nu mai am chef sa-ti scriu. Ma duc afara ca sunt aia de la nu-stiu-ce club de masini care au „pot”. Ramai cu bine si cu horoscoapele tale de pe yahoo. Nu te ajuta la nimic. Imbatranesti.

[audio:http://blog.gabrieladan.com/wp-content/uploads/kottonmouth-kings-where-im-going_.mp3|titles=Kottonmouth Kings – Where I’m Going]
Un gând despre „Scrisoare

  1. It’s… something. I really don’t know what to think :|Dar totusi casa langa Biserica Neagra, why not?

Lasă un răspuns

