Scrisoare cu Stop la mijloc

Pe cand tu te plimbi in Brasov eu imi vad de treaba mea aici. Sunt bine sanatoasa, daca te intereseaza. Ascult muzica si imi deschid tot mai mult sufletul unui neant apropiat. Ma afund in ganduri si in amintiri si nici macar un pahar de vin nu pot sa beau. Iti condamn limbajul atipic, dar cititorilor nu le va pasa.

Niciodata nu te-a prins bine rebeliunea si niciodata nu ai avut mai multe decat am avut eu. Acum ce faci este doar sa ma faci sa ma uit si mai adanc in mine si sa te caut si sa te scot, asa cum am facut, regretabil cu multe persoane. Te-am cautat pe facebook, dar stai, tu nu socializezi. Ce te impiedica sa ai prieteni? Poate uratenia ta interioara? Doare draga G.? Tu ce vezi cand te uiti in oglinda? Pot sa iti spun un secret? Niciodata nu ai fost mai puternica decat mine si sunt sigura ca in ciuda faptului ca tu ai vazut casa, nu vei deveni mai puternica. Eu voi cuceri mereu tot ce tu nu reusesti, eu voi avea inelul pe deget asa cum l-am avut de fiecare data si tu o sa ramai cu un club de baieti vestezi care vor fuma iarba pana la somn si a doua zi din nou.

Cand ma plimbam pe aleea aceea intunecata care ma ducea mereu inspre casa, ma gandeam la tine. Nu erai si nu ai fost niciodata langa mine. Preferai sa cutreieri lumea si sa uiti de radacini. Cand m-am asezat ai venit si ai revendicat locul pe motiv ca ai fi mai buna. Dar, zguduita vei fi la auzul vestilor: mi-am pus in sfarsit intrebarea daca sa merg spre vest sau spre est. Si alegerea nu va fi numai a mea. Va trebui sa contribui, chiar daca iti place mereu sa fugi, responsabilitatea ti-o voi lasa tie.

M-ai acuzat mereu de plimbari, cand tu alergai de 10 ori pe langa mine pana ajungeam la destinatie. Domesticimea mea va trebui inlaturata, zici tu. Dar oare asa sa fie dragul meu Eu? Afla ca mie imi place ce fac, acum simt ca ma sufoc, ca ma lupt cu morile de vant… nu mai am aer. Dar nu o sa poti castiga la nesfarsit. Slaba, nu am fost niciodata.[audio:http://blog.gabrieladan.com/wp-content/uploads/01-Slowhill-Come-Back-As-A-Butterfly.mp3|titles=01 – Slowhill – Come Back As A Butterfly]

3 gânduri despre „Scrisoare cu Stop la mijloc

  1. Si don Quijote se lupta cu morile de vant … deci cere-i parerea cum sa castigi 😀
    Do it like me … calca peste tot sa obti ce vrei … nu te interesa de ceilalti … profita la maxim de tot … si totul va fi ok … Incearca din orice lucru marunt sa obti maxim pentru tine … si atunci vei fi mai linistita … Ignoranta poate fi un atuu 😀
    Si nu uita: It’s all in your head 😀

    cheers

  2. Nu trebuie sa uram din cauza celor care ne urasc pe noi, nu trebuie sa ranim pentru ca altii ne-au ranit pe noi, nu trebuie sa abandonam pentru ca am fost abandonati, nu trebuie sa calcam pe cadavre pentru a obtine ce vrem doar pentru ca altii fac asa. De ce? Pentru ca putem mai mult de atat, pentru ca putem sa fim buni si frumosi pe dinauntru si pe dinafara, iar prin aceasta atitudine se pot muta muntii, se poate realiza ORICE dorinta; de ce sa ne uratim intentionat? De ce sa facem rau cand stim ca raul ne-a facut sa suferim la randul nostru.. Evolutia tocmai asta inseamna… echilibru, armonie cu tot si toate; incearca sa inveti omul stapanit de ganduri urate ca Uratul nu va ferici si nici implini vreodata o persoana, doar o va adanci in nefericire, frustrare,singuratate… daca intelege, bine, daca nu.. macar ti-ai facut datoria 🙂

  3. Si acuma, referitor direct la postare… Omul de cand face ochi se afla in conflict cu cine este de fapt si cu cine vrea sa fie. Abia atunci cand cine este se va contopi cu cine se vrea a fi, se atinge echilibrul, pacea interioara. Nu trebuie sa ne sperie aceste conflicte, nu trebuie ignorate nici reduse agresiv la tacere, ci trebuie rezolvate. Cum? Prin acceptarea ca ele exista – datorita complexitatii noastre – si prin alegerile pe care le facem. Chiar daca sunt gresite initial, experienta castigata in urma datului cu capul e nepretuita pt cel care stie sa invete din greseli, desigur. si, cel mai important – TOATE AU O REZOLVARE, there’s always a way! Dar trebuie sa ai mintea si inima deschise, trebuie curaj si o mare capacitate de a intelege, de a TE intelege si iubi pe tine insuti.

Lasă un răspuns

