Crini si negru

4 dimineata. Sunt treaza de la 3, am stat si m-am uitat in gol. Si mi-am ignorat inima si am ascultat ceea ce noaptea avea sa-mi ofere. Nu era liniste, dar era racoare. Din departare se auzeau zgomote de masini grabite si de masini la plimbare. Ceea ce facea peisajul audio sa fie complet era fosnetul frunzelor de langa fereastra.  Lumina multa pentru ora 4 dimineata. Imi canta in ureche  The Cat Emipire – The lost song (live). Am avut un impuls sa deschid calculatorul. Dar tehnologia nu avea ce cauta acolo. Si cu trafic si lumini am plecat in viitor: se facea ca eram pe un delusor nu departe de oras, poate chiar in oras cu A. si cu M. Si era seara, tin sa mentionez ca era o seara racoroasa. Stateam pe marginea prapastiei si jos la picioarele noastre se intindea orasul. Eram pe scaune de pescuit, infofolite pentru ca oboseala de peste zi se simtea pana la oase si tantarii cred ca isi pusesera in gand sa se imbete din sangele nostru in acea noapte.

Era o priveliste frumoasa, multe luminite si traficul se auzea exact ca noaptea trecuta. Scaunele  nu erau cele mai comode, dar eram proptite in ele si ne placea. In mana aveam un pahar de plastic cu un continut rosu. Vin rosu pentru ca se mai incheie o etapa din viata noastra si incepe… ghici ce? viata! Momente in care nu spuneam nimic se corelau cu momente de ras sincer si de discutii aprinse despre trecut. Cum sa nu ramai agatat cel putin cu o maneca in trecut cand totul a fost asa frumos?

Dar toata lumea ridica paharul pentru ceva dupa ce depaseste un moment de rascruce. Si am ciocnit pentru ceea ce nu va mai fi. Scartaitul paharelor de plastic zgarie aerul si probabil schimba undeva in lume viitorul altcuiva.

Looking forward to…

3 gânduri despre „Crini si negru

  1. Nuuu. Nu imi place sa sarbatoresc sfarsitul a ceva. Prefer mai degraba sa ridic paharul pentru ce va fi. E mai bine asa. Altfel ma cuprinde melancolia pentru ceea ce a fost. 😐

  2. Sus paharul pentru ce va fi,sus paharul pentru ce a fost,se poate convietui cu trecutul in pace,sa tii tot timpul legatura cu persoana din trecutul tau,fara sa intrerupi definitiv (ma gandesc ca este vorba de A),fara melancolie,regrete.Planuri de viitor,asta este cel mai bine pentru psihic,nu regrete pentru trecut.Defapt trecutul este intodeauna in prezentul nostru,chiar daca viitorul nu include trecutul,dar asta nu avem de unde sa stim.Organizeaza intalniri periodice cu trecutul,bineinteles ca este vorba despre trecutul pe care inca il mai vrei in viata ta,fapte ,sau persoane,nu conteaza,pot deveni „prezent”cand vrei!
    Hai ca nici eu nu mai inteleg ce am scris aici,asa ca …pe curand!

  3. De mine nu s-a legat decat etapa insomniei. Acelasi stil de insomnie uscata care te macina incet. La o clipa de somnul profund, se aude un tir la 2 bulevarde distanta. Daca inchizi fereastra te sufoci, daca o lasi deschisa linistea placuta de miez de noapte se mixeaza cu zgomotul de roti si motociclete teribiliste. Cand adormi insfarsit si pleci in viitor, nu apuci sa savurezi prea mult senzatia pentru ca ceasul va bate toba sa te misti la munca.

Lasă un răspuns

