Seara

Am tras jaluzelele, se vede afara gri si pamantul arde. Castile in urechi si…  muzica. Ce-i aia fericire? Este ce simt acum? Nu, nu are cum. Fericire pe moment am simtit, dar nu pot sa spun ca am pus capul pe perna fericita, m-am trezit fericita si am pus iar capul pe perna fericita vreodata. Ma uit la oamenii din jurul meu. Nimeni nu e fericit si unii nu se prefac. Pe astia-i admir. Bravo! Sunteti singurii capabili sa nu va amagiti ca sunteti fericiti, cand de fapt nu… sunteti.

Stau pe scaun, ma uit afara si simt cum am balauri in stomac. Nu stiu de ce-i am. La picioarele mele orasul se misca, incet, incet, din ce in ce mai incet. Se aprind luminile in case si pe strada. Norii acopera soarele si se apropie amenintator de oras. Pare o armata de particule gri si negre pregatita sa nimiceasca tot ce-i sta in cale. Balaurii mei din stomac se potrivesc perfect peisajului. Doar ca nu vor mai sufla flacari, vor sufla intuneric.

5 gânduri despre „Seara

  1. Nimeni nu a definit vreodata fericirea!Daca esti,multumita,bucuroasa,entuziasmata de ceva poti sa crezi ca esti fericita pe moment.fericirea este o stare de moment,o buna dispozitie de lunga durata din orice motiv poti sa o numesti o perioda fericita.Din cauza stresului,a pesimismului,nemultumirii continue de ce ai,faci,simti poti sa ratezi momentele fericite din viata.Pur si simplu nu le observi pentru ca vrei mereu altceva.Nu mai observa doar partea goala a paharului,uitate doar la paharul plin.Bucurate de lucruri marunte,nu minimaliza nimic.Ai sa vezi ca bucurandute de putin,o sa inlaturi pesimismul si nu o sa te tot gandesti la cat de greu,negru,gri,cald si etc este totul.Cel mai bine e sa nu despici firul in patru tot timpul.Ia viata asa cum este,si nu o lua prea in serios,fa haz de necaz!Relaxare si detasare pentru macar cateva minute in fiecare ora,poate sa te faca sa nu mai bagi in seama tot ce e neplacut,dar sa te faca sa observi doar ce e placut sau amuzant.Cauta ceva amuzant in orice situatie!
    Wuau,iar am luat-o razna cu discursurile filozofice despre viata,dar eu cred in ele si functioneaza.Si mai cred in Magne B6,ha,ha.
    Hai ca ma opresc aici,altfel te trezesti si cu ceva citate de Osho despre fericire,viata etc.Si balaurii chiar cred erau foamea.hi.hi

  2. Mai degraba e drumul tau, pas cu pas, spre camasa de forta 🙂 Glumesc, desi cu fericirea si cu seara nu e de glumit. Nu aduce anul ce aduce clipa iar dragostea,fericirea si religia nu se declara spunea Kant..Dar pana atunci hai sa fumam un Kent

Lasă un răspuns

