Sip of… happiness

Mai bine sa scriu asta inainte sa inceapa ziua de maine. Maine deja se poate strica tot. M-am uitat zilele astea la oamenii din jurul meu si am reusit sa ma relaxez. Mintea mi-a zburat departe si a indraznit iar sa viseze, nu a mai ramas blocata. M-am apropiat de un fluture suficient de tare ca sa-l pot fotografia. Am impresia ca a fost cea mai scurta zi din viata mea, pentru ca a fost o zi reusita. Toate imperfectiunile au facut-o perfecta.

Am zambit sincer si nu m-am prefacut nicio clipa. Am redevenit eu, cea de care eram mandra acum trei ani. Acum, m-am cutremurat cand am iesit la iveala. As vrea sa nu pierd asta. Vreau sa pun asta pe hartie (virtuala) ca sa nu uit. Sunt o persoana fericita, implinita si careia nu-i lipseste nimic. Foarte greu, pana m-am hotarat ca am tot. Mi-a luat o perioada lunga sa vad ca ce-mi trebuie nu este exact ce imi lipseste… pentru ca nu-mi lipseste nimic!

Imi pare atat de rau ca se termina. Ziua a inceput in 4 si se termina acum in 5 la ora 10.32 si simt un regret enorm ca se termina. As vrea ca toate zilele sa fie asa si as vrea sa nu ma paraseasca niciodata sentimentul asta pentru ca este pur. Vreau sa-mi promit ca voi incerca, macar, sa tin acest „good feeling” la mine cat mai mult. Acum am un secret pe care nu as vrea sa-l dezvalui publicului larg. Voi tine acest secret pentru mine si pentru cei ca mine. E bun sentimentul de implinire si de fericire, ma voi lasa in voia lui…

Multumesc,

M, A, S, M, I, A, E, A, S, D, L, L, S, N, G…

[audio:http://blog.gabrieladan.com/wp-content/uploads/05-The-Way-I-Am.mp3|titles=Ingrid Michaelson – The Way I Am ]
2 gânduri despre „Sip of… happiness

  1. Copile,asa te vreau,si dupa parerea ,chiar ai totul ce poate conta!nemultumirile ,oboseala ,sunt nimicuri pe langa ce conteaza cu adevarat!kiiiiisssssssssssssss

Lasă un răspuns

