Nu sunt departe…

Zilele insorite, nu sunt departe.

Popularitatea scade. Originalitatea a evadat – popularitatea scade. Time is up. Undeva printre blogging si mail-uri mi-am dat seama, ca nu sunt departe. Zilele insorite nu sunt departe. Fiecare doarme cum isi asterne.

Eu mi-am uitat de doua ori cheile in casa si „plangeam” la usa: stiam ca langa usa – pe dinauntru – sunt cheile si baia. Altii isi dau cu bidonul gol de apa in fata, atat de tare incat sa-si sparga nasul. Restul, in lipsa de cos de gunoi,vor sa puna paharul de plastic, folosit, inapoi in suport. Ceilalti se imbraca in costum si merg prin masini cu geamuri fumurii la intalniri interesante. In gramada ramasa, se uita de responsabilitati si se lasa totul pe umerii celor responsabili. Infima parte face fotografii si asculta muzica si danseaza pe strada. Si sunt cei care stau pe jos, sprijiniti de pat si se uita… la clanta., fumeaza panicati. Este o singura persoana care si-a inceput viata ieri. Nu exista nimeni fericit (ce-i aia?). Doua persoane stau departe, nu au curaj sa se apropie. Unul s-a impiedicat cu toate ca i-am zis sa aiba grija si a dat cu botul in sfarsit de pamant. Doar o persoana se reclama singura si asta si primii 3 ma fac sa rad.

Ma duc, mah, io vreau sa merg cu ala cu masina cu geamuri fumuri, azi. Maine ma duc sa fac fotografii si sa rad de ala cu bidonu’. Bineinteles ca nici maine nu o sa am cheile la mine si ma reclam singura intr-un final. De ce? Asa, pentru ca pot.

Resepect

Lasă un răspuns

