Not a title…

S-a mai incheiat un an…? Cine simte ca s-a sfarsit ceva si ca incepe ceva nou sa ridice mana. Dar pana una alta hai sa nu ne mai amagim. Nu am incheiat nimic si nu vom incepe nimic. Nu mi-am terminat treaba si am intrat in concediu, linistita. Daca este sa ne luam dupa superstitii nu voi incepe anul bine pentru ca am „restante” de pe anul care tocmai a trecut.

Stiti si voi din filme, new year’s resolution. Well bullshit! Mi-am propus sa fac economii ca sa pot pleca la vara in concediu si poate sa-mi cumpar ceva mai scump. De ce? Ca sa cumpar in primul rand si apoi ca sa imi indeplinesc alt „new year resolution”: mai mult sport: yoga, fitness… whatever. Daca nu ma insel si anul trecut mi-am propus aceleasi lucruri. Si tot ce s-a intamplat a fost sa „cumpar”.

Mi-am dat seama, azi, ca-mi place sa cumpar. Dar ca spre deosebire de alti oameni din preajma mea ma cumpatez. Problema este cand trebuie sa ma cumpatez… mai mult. Probabil defect din copilarie, cunoscut sub numele de rasfat.

Mos Craciun, tare concept. Dar vine. Toata lumea cumpara si cumpara, mancare si dulciuri si nimicuri… Am impodobit un brad si am petrecut mai mult timp impreuna decat de obicei. Altii s-au certat urat de tot de Craciun, poate prea stresati ca aceasta sarbatoare sa fie perfecta. Termenul perfect este subiectiv, stiti, sa fie ca in copilarie. Cand nu mai stai cu mama de 6 ani nu are cum sa mai fie Craciunul ca in copilarie.

Ah, urarile de Craciun. Eu iti zic Craciun Fericit, tu te simti obligat sa-mi zici inapoi. Sincer… nu ma intereseaza. Nu vreau sa fac asta, dar o fac din… respect fata de familie (ca ei asa privesc aceste lucruri) si din cauza societatii. Dar prefer sa nu ma stie nimeni pentru ca asa stiu ca ori nu contez eu, ori nu conteaza o urare de nimic. M-am gandit la tine, dar nu ma gandeam ca un mesaj sau un telefon dupa atata amar de timp iti va incalzi sufletul. Daca am tacut atat amar de timp, chiar vrei sa stii ceva de mine acum?

You are evil, mister Grinch! Ce imi doresc eu cel mai tare este ca anul viitor sa nu treaca asa de repede, pentru ca simt ca nu am facut nimic in 2010, ci am stat pe loc si am vazut cum trece anul pe langa mine.

„Iti doresc ce imi doresti tu mie si sa ti se intample tie.”

Z.

2 gânduri despre „Not a title…

  1. „spre deosebire de alti oameni din preajma mea ma cumpatez”

    ma intreb despre cine e vorba =))

Lasă un răspuns

