Bye, Bye, Dell

Noul meu calculator… has new looks. Nu pot sa ma exprim altfel. In poze si pe birou arata bine, dar pus langa fostul meu calculator este… barbat! De aici se pot ghici multe, nu? Pai… doar asa pot sa-l descriu. Nu stiam care-i faza, dar pana la urma este un calculator-barbat. Nu are marginile foarte rotunjite ca fostul meu Dell si este mai lung cu doua degete decat fostul meu Dell.  Daca stau sa ma gandesc bine are si nume de barbat: Acer (Ace = Asul). Nu e atat de „lucios” ca si amanta de 2 ani, Dell.

De ce o dau pe Dell? Pentru ca Acer (ironic cum ar suna) este mai performant. Si stau si ma uit la ecranul asta asa… lung si „dolofon”. Parca suna mai mult a „barbat” acum, aaa? The Core is brilliant, but the looks…  i’ll have to get used to it!

Da. Asa am inceput anul. Cu schimbari. Si luna viitoare voi continua cu schimbarile.

Have a nice one, guys!

G.

Un gând despre „Bye, Bye, Dell

  1. Go Acer, his the man =)) Ce schimbari se preconizeaza pe luna viitoare? 😀

Lasă un răspuns

