Urban

Stiti doar ca nu ma bag io, dar am gasit-o pe cantareata asta, pe care o si ascult de doua zile si incerc sa-i gasesc defectele (habit!). The newest urban artist (a se citi in British English) este o tipa, nu cine stie ce, din Londra cu o voce extraordinara: Jessie J. Nu, nu m-a platit sa-i fac reclama, dar totusi e foarte tare! O mica precizare, imi place sa o ascult mai mult cand e live si acustic.

Prima piesa „Do it like a dude” (acustic), poate cunoscuta asa este cea cu care Jessie s-a lansat. Dupa care a venit cu „Price tag” (acustic) – melodie care mi-a dat peste cap felul in care o percepeam ca artista pana acum. Imi place sa o ascult acustic pentru ca ea face melodia nu chitara, cum se intampla in cazul altor artisti. Ideea e ca s-a lansat, dupa parerea mea, cu o melodie prea-prea pentru ce avea sa urmeze. Daca avea de gand ca in a doua melodie sa nu ne ceara bani pentru muzica si spectacol, de ce a iesit la iveala cu o piesa comerciala ca Do it like a dude”?

Nu cred ca o sa-mi raspunda cineva la intrebare. Oricum tipa asta canta foarte bine. So, Enjoy.

Z.

2 gânduri despre „Urban

  1. Aiurea… she is a Lady Gaga clone:P (which is worse then Lady Gaga tbh)

  2. Cum poti sa zici Marius asa ceva? Ascult-o numai live si sa vezi ce diferenta in calitatea vocii regasesti la Jessie. Plus ca are vocea mai grava decat Lady Gaga 😛

Lasă un răspuns

