All that jazz!

Recent, am vazut a doua oara filmul/muzicalul Chicago. Recunosc ca m-am gandit de multe ori sa ma uit la filmul asta, doar ca stiind ca e muzical am lasat-o balta.  M-a impresionat filmul in general, mi-a placut muzica si mi-au actorii si mai ales rolurile lor. De mult nu am mai vazut un film atat de plin de coruptie mascata delicat cu fond de ten, plin de minciuni si vanitate intruchipate in personaje atat de vii.

Palarii si pene din moda anilor 50. Fuste si rochii scurte si sclipicioase din moda anilor 50. Camasi de noapte din matase si frizuri din moda anilor 50, m-au facut sa uit ca sunt acasa in fata monitorului si am fost cu „vedetele” Chicago in cel mai tare club din orar, in inchisoare, pe scena, la tribunal si chiar in redactiile ziarelor de scandal care faceau tot peisajul sa straluceasca mai tare.

Daca am ramas cu ceva? Cu o impresie buna si cu zambetul pe buze. Stiu ca daca vreau vreodata sa fiu vedeta trebuie sa uit de adevar, dreptate si justitie si cu putina inteligenta, un pic mai multa frumusete, muult sex appeal si o vointa de nezdruncinat o sa reusesc (chiar si cu o crima in spate).

Cum ziceam, fain film, asa ca daca nu l-ati vazut va recomand, si daca l-ati vazut, poate ati vrea sa-l mai vedeti o data.

Chicago!

2 gânduri despre „All that jazz!

  1. Mai filmul asta chiar nu l-am vazut, nu stiu de ce… Si dupa postul asta sigur m-ai facut sa vreau sa-l vad 😀 Stii ca Catherine Zeta-Jones era insarcnata la film? 😉

  2. Sii? L-ai vazut? Ti-a placut? Da stiu, avea cred 3 luni de sarcina. Oricum se vede in unele scene ca e mai „facuta”.

Lasă un răspuns

