Sa-mi cumpar? Sa nu-mi cumpar?

Inainte ca orice decizie sa fie luata trebuie gandita. Facem copii? Nu! Stam in chirie? Nu! Ne luam casa? Pai… Nu am gandit nimic asa de tare ca si asta. O decizie pe viata, sau pe viata altcuiva. Inca stau in patul altcuiva care ma lasa contra unei sume sa stau in patul acesta si ma gandesc ca va trebui sa nu mai platesc nimanui patul in curand.

Recunosc ca mi-e dor de toate paturile altora in care am dormit si care mi-au fost inchiriate pentru putin timp. Erau cu pereti galbeni si verzi si albi cu multi gandaci si acum patul inchiriat are flori, dar nu mai e ce a fost candva. Oricum, ce va fi? Va fi un pat perfect, pentru ca va fi al meu, cu peretii mei, si cu viitorul in fata pentru ca trecut nu va mai avea. Si niciun pat din Timisoara, Brasov, Constanta si Iasi nu-l va egala pe al meu. In casa mea noua. Pentru ca da! in primul rand voi avea un pat si apoi casa moderno-antica pe care mi-o doresc.

Cheia de la casa va avea un breloc special si casa va avea muzica in surdina. Va fi ce am cerut mereu de la toate casele de-mprumut: un sanctuar.  Nu voi face o obsesie, dar e doar o dorinta ascunsa scrisa pe hartia asta virtuala. Nu indraznesc sa spun cu voce tare pentru ca sigur ce voi auzi nu-mi va placea. Eu sunt capabila sa-mi transpun visele in realitate. In realitatea mea se intampla asa mereu. Si veti vedea si voi. Totusi, sanctuarul meu nu e acelasi cu al tau si de prea putine ori am gasit persoane compatibile cu sanctuarul meu. Ce se va intampla? Nimic… eu voi stii care e secretul si voi veti vedea inca un apartament.

Pana una alta va recomand o trupa tare de tot: Butterflies in my stomach. Nu, nu sunt straini. Sunt doar romani cu o viziune noua pentru muzica din tara asta.

 

 

 

Lasă un răspuns

