A real-life DREAM

Ce te intereseaza pe tine ce sunt eu si ce vreau eu sa fac?

 Si uite-asa m-am intors la 180 de grade si m-am uitat in jur. Ditamai intersectia, JUR! Si inca stau acolo pentru ca unii vor sa ma ia in masina, altii vor sa ma calce si niciun drum nu e pavat cu aur. E bine totusi in intersectie, pentru ca daca ma uit in spate e un hau mare ce nu poate fi trecut, nici usor, nici greu.

Vise? O daa. Multe vise, multe.  Am plecat, ghici pe ce drum.

Un gând despre „A real-life DREAM

  1. Un drum pe care poate nu il stii, sau poate ti-e frica sa pasesti, dar unul care te duce unde vrei tu, si asta e drumul cel mai bun! te pup

Lasă un răspuns

