Te vinzi bine?

Toata viata a fost nevoie sa ma vand pe undeva. Sa fac PR cum n-a mai facut nimeni. Dupa ce m-am vandut bine am inceput sa vand imbracaminte, idei, muzica si filme. Si acum fac bisnita in fiecare zi.

Magazinul meu preferat este in fata oglinzii. Unde vand kile in plus, zambete, puncte negre, haine de munca, de seara, boxeri stramti pe fund, pasta de dinti si rimel.

Ideile? Le-am vandut deja… un chilipir. Cumpar daca aveti. Ma vand in oras, prin Unirii si pe la munca.  Mai vand noaptea cate-o duma, dar sunt scumpe ca-s rare, stiti si voi.

De ce acest post? Mi-am facut recent publicitate negativa si sunt curioasa daca totul se rezolva cu „imi pare rau”. Mi se pare artificial/superficial. Cuvintele astea nu inseamna tot ce vreau eu sa exprim. Nu inseamna refacere de imagine. Si raman cu publicitatea proasta si ma rog ca timpul sa stearga sau sa indrepte imaginea negativa.

Un gând despre „Te vinzi bine?

  1. Imaginea negativa se uita,orice imagine,nouatate,minune tine trei zile,lumea uita,daca ii lasi tu sa uite.Conateaza cum te vezi tu,increderea ta in tine,cum iti vinzi…imaginea in continuare.Toti te vad cum vrei tu sa te vada,daca sti sa iti vinzi bine marfa.”Imi pare rau” trebuie sa intre mai rar in vocabularul tau.Nu exista imagine negativa sau pozitiva,imaginea iti faci tu despre tine si asa te vede toata lumea!

Lasă un răspuns

