No sex or more sex?

Ce ne intereseaza mai mult la 20 de ani este sexul. Un subiect foarte important atat in teorie, cat si in practica. Cand sexualitatea sta pe garduri, sexul nu mai este un subiect tabu. Acum se discuta de sex, se intra in miezul problemei, se dezbate, se despica firul in patru. Seara, la un joc de remi, ziua la serviciu in pauza, noaptea in baruri, toata lumea vorbeste despre sex.

Sexul lipsa, sexul mult, sexul lung, sexul scurt, sexul ziua/noaptea, sexul cu prezervativ sau fara, sexul transformat in dragoste, sexul dupa un cui, sexul dupa un vin rosu, sexul in picioare, sexul tare, sexul din filme care nu pusca niciodata cu realitatea.

Toate generatile vorbesc despre asta. Daca la 17 ani sexul este un cuvant care te face sa te rosesti, te lasa gravida si se aplica prin scari de bloc, la 25 de ani lucrurile stau altfel. Sexul te detine si nu prea merge fara. Toata lumea vrea sex indiferent ce zice. Am vorbit cu multe fete in relatii si intre relatii si nu mi-a venit sa cred ce am auzit. De la “sexul nu este important” pana la “daca nu facem sex sigur ceva nu-i in regula”.

Da, am auzit si “sexul nu este important”. Mintea mi-a ramas setata se aceasta afirmatie, dar urechile captau cu interes ce a urmat. Am incercat sa nu mimez nimic, dar cred ca m-au tradat ochii. “Nu cred ca sexul mai este asa important, cum era acum cativa ani. Cred ca o relatie se face cu mai mult decat sex”. Cred ca aici am dat din cap ca da si am tacut. Deja in minte mi se formau multe intrebari, dar cea mai importanta ramane: de ce ai afirma asta? Cuplul respectiv are o vechime respectabila de 7 ani, cu ceva intreruperi pe ici pe colo, dar se pare ca vor sa fie impreuna neaparat, in ciuda faptului ca “sexul nu este important”? Da, e o intrebare care duce la un raspuns, pe care nu cred ca e inca timpul sa-l dau.

Si apoi am vorbit cu lumea si am intrebat si eu de ce ai spune asa ceva vreodata sau de ce ai spune asa ceva unor prieteni. Nu stiu din ce motive, dar reactile au fost negative. Toata lumea s-a mirat si mi-au spus ca nu ar spune niciodata asa ceva. Ca sa dezbatem si de ce ar putea cineva sa spuna asta am inceput sa ne gandim la faptul ca posibil acel cuplu nu mai face sex sau cel putin nu mai face sex asa de des si/sau pasional. Culmea e ca s-ar putea sa fie vorba pana la urma de felul omului. Cupluri de 5 ani (vechime) fac sex ca la inceput, daca nu in fiecare zi, atunci de vreo 4-5 ori pe saptamana si asta in saptamanile proaste si cupluri de 5 ani care au cel putin o pauza de 1 an si care inca supravietuiesc.

Dar cum sa te complaci intr-o relatie in care nu mai faci sex – asa des – pentru ca nu mai este important? Am experimentat si eu astfel de relatii fara sex si am in continuare astfel de relatii, li se spune prietenii. Poate judec prea aspru sau poate ca nu, intrebarea mea pentru voi: “este sexul important” (intr-o relatie)?

2 gânduri despre „No sex or more sex?

  1. Pai.. nu stiu ce sa spun despre oamenii care zic ca dupa ani si ani de relatie fac sex la fel de mult si de pasional ca la inceput… Creca mint, sau? sa fi fost eu atat de ghinionista???!! :)))). Sexul este important si punct (mai ales intr-o relatie):D

  2. oriunde e o dezbatere disponibila apare si d-ra Neacsu!:-))
    Sigur ca e important, pt cine poate sa-l faca in cazul barbatilor si pt cine nu e frigida in cazul femeilor.
    Mai exista si varianta conform careia sexul nu e important pt cei doi membri ai cuplului, in cazul in care fiecare dintre ei face sex ocazional cu alte persoane.
    Atunci replica ar suna cam asa: pt mine si iubita mea sexul nu e important; la noi acasa conteaza doar conversatiile inteligente, cat despre sex, eu personal, ma ard doar cu vecina de la 3. :-)))

Lasă un răspuns

