Scrisoare in writing mood

Dear Dramatic Improvements,

Patul arata ravasit, parca au trecut tatarii prin el. Pernele sunt pe jos, cearsaful e strans la coltul patului, plapumioara verde sta adunata in mijloc, Porky sta relaxat pe spate. Usa la dulap e larg deschisa si hainele vor sa evadeze, pe dulap praful sta de doua degete si tot maruntul din lume si toate hartiutele sunt imprastiate prin biblioteca. Uscatorul de rufe sta deschis si pe el stau atarnate doua prosoape. Fotoliul de langa geam are haine curate multe adunate si s-ar duce si ele in dulap. Piglet si Ghiutzi stau pe spatar, privesc in zare. Biroul adaposteste un laptop, doua boxe, o sticla de apa, o integrama, un pix si un telefon stricat. Lampa nu-i in priza, dar se uita rusinata in jos. Telecomanda e cu fata spre pamant, inutila. Al doilea fotoliu, de langa pat, arata de parca a avut orgasm recent si nu se poate reculege. Papucii de casa stau, neregulamentar, pe jos: botoseii sunt pregatiti sa sara in pat si broastele sunt imprastiate pe covor in mijlocul casei.

Scaunul de sub mine, martor, are un prosop si doua bluze. Ma imbie spre dus. Culeg tricoul, perechea smechera de boxeri si pe ritmurile… noi… ale lui Guess Who, ma strecor in baie. Las totul in urma si ma lepad de rele… in cada. Apa e calda, oglinda e deja aburita si spuma alba ca laptele. Miroase a crini si gustul e rosu. Octoputz sta si se uita cum transpir. Degetele mi se incretesc. Si gandesc: ce multe rautati am scris, dar n-am publicat, pe blog, ca roata se intoarce si mi-o voi musca rau de tot asa cum altii si-o musca acum, ca viata nu-i corecta, dar pana acum mie mi-a cam dat dreptate, ca gusturile in materie de oameni… nu se discuta, nu poti sa faci o persoana sa te placa daca ea nu vrea si mai ales daca ti-o arata clar, ca dragoste cu forta nu se poate… sau ma contrazice vreo cititoare?

Prea „adanc” pentru o baie de miercuri seara. Si realitatea este tot acolo si maine dimineata. Prefer sa ignor cele doua fiinte care-mi ridica probleme teoretice si sa rad. De ce? Cum am ajuns eu iar in peisaj? Raspunsul care ma face sa rad este: n-am plecat niciodata si… inevitabilul s-a produs. Asta cade greu in balanta. Mai greu decat lacrimi, bani, faima, ani pierduti, sefi sariti, masini scumpe, picioare in aer, zambete murdare, telefoane inchise, sfaturi egoiste jegos mascate.

M-am strans in mijlocul patului. M-am acoperit cu verde, mi-am tras gri cu alb intre picioare, mi-am intins parul pe alb si galben, mi-am pus la spate alb si am inchis ochii: negru. Miroase a parfum si tigari si cred ca o sa adorm zambind in seara asta. Porky o sa pazeasca usa si broastele or sa plece la dans dupa ce inchid eu ochii.

Sincerely yours,

Regina Angliei

 

 

2 gânduri despre „Scrisoare in writing mood

  1. Gabi, ti-am citit postarea asta de cateva ori si tot nu imi vine sa cred ca tu ai scris toate aceste lucruri! Imi place foarte foarte mult stilul tau, ce transmiti, cum transmiti. Incredibil. Ma bucur enorm ca sunt si oameni care ma surprind cat se poate de placut. Felicitari. Jos palaria.

  2. Multumesc mult Elena. 🙂 Ma bucur sa stiu ca mai sunt oameni care citesc blogul asta. Enjoy. Si sa stii ca sunt deschisa la critici.

Lasă un răspuns

