On the road again,

N-am mai fost plecata de mult. Mai exact din septembrie – mult timp a trecut de atunci. Mi-e dor de o duca si deabia astept sa se termine octombrie ca sa pot sa imi iau bagajul si sa plec. Nu are sens sa spun ca numar zilele si ca am bagajul pe jumatate facut.

Prima mea excursie… de genul acesta. Sa-mi pregatesc muzica, vocabularul dezvoltat, multa energie, multe zambete si bagaje cat mai light. Nici nu pot sa ma gandesc la altceva, doar la o harta si cel putin 4 ore prin the fancy big ol’ city. Un troler rosu dupa mine, o cafea cu vanilie  in mana stanga, o rochita bej si cizmulite negre, o gecuta mica de piele, parul lasat pe spate cu aerul ca tot orasul ala-mi sta la picioare o sa gandesc zambind:  I love London! 

I can hardly wait. Can you feel me tremble? Well don’t touch, just look, imagine. Down to Victoria Station to buy the ticket to Shrewsbury, to leave the luggage and then run away through the city.

Va inchipuiti cat de bine o sa fie? Va inchipuiti cate magazine vor fi ale mele? Va inchipuiti ca expresia hit the pubs va fi, in sfarsit, aplicata? Va inchipuiti ca aia de la Starbucks or sa se inteleaga in engleza, nu ca la noi?

Mi-e dor de o plecare, mi-e dor sa ies din Timisoara, mi-e dor sa ma dedic mie in totalitate. Pana una alta, have an After Eight. 

 

Un gând despre „On the road again,

Lasă un răspuns

