Good night and good luck

Nu-i un film de vineri seara, dar e un film de vazut. Nu-i un film de popcorn si de Cola, ci-i un film de savurat. Pot sa spun ca-i un film motivational, despre oameni si viata. Cu si despre oameni puternici si slabi. Despre idei preconcepute si avangardism si, bineinteles, combaterea lor.

Nu-i un film care s-a remarcat dintr-o gramada, ci e un film care sare cu mult peste gramada si merge in top 10 filme bune pe care le-am vazut. Recunosc ca l-am privit sceptic la inceput si chiar m-am inarmat cu multa rabdare, dar m-a captivat, mi-a cantat, mi-a adus aminte ce este cel mai important si pentru ce luptam zilnic pe toate planurile: adevarul.

Convinsa ca multi l-ati vazut deja, recomand, cu caldura, o a doua vizionare a filmului (mai ales catre colegii mei de facultate).

Good night and good luck.

Un gând despre „Good night and good luck

Lasă un răspuns

