O tigara + vin + ciocolata = love

System shutdown, it’s WEEKEND! Niciodata nu m-am bucurat mai mult de un sfarsit de saptamana. Se anunta unul dinala cu usi inchise si clientela selecta. Pe principiul „azi nu, te rog io, nu” inchidem telefoanele si jucam mima sau „v-ati ascunselea”. Eu ma ascund si tu luminezi sub patura.

Si m-am gandit: fara scheme, fara griji, fara texte care sa provoace migrene. Imagineaza-ti un car cu boi… ah! nu. Prea tarziu, inca te gandesti la el… si oare unde vroia sa ajunga? Mai bea o gura de pecsi si iesi din cutie. Fa un rebus, citeste o carte, iesi in parc, mananca o mancare, uda o floare, ridica un deget, treci strada cu batranii, asculta o muzica – hai sictir!

*** Parca mi-as plimba degetele pe clapele unui pian. Sa fac sunetul sa curga din buricele degetelor. Sa se modeleze pe sufletul meu, sa se sincronizeze cu rasuflarea mea, sa duca ritmul pasilor pe parchetul rece si indiferent. Sa acopere zdranganitul bratarilor de pe mana stanga, sa se armonizeze cu cerceii mei si sa se asorteze cu rosiaticul pal din obraji si cu verdele maroniu din ochi. Sa danseze lichidul aramiu din pahar si sa ascunda lumina de intuneric. ***

 

Lasă un răspuns

