Delir pe sec

Am pus mana pe o foaie alba si i-am dat drumul sa cante. Nu e retrospectiva, nu inca. Dar e o pereche de chei la mine pe birou si nu-stiu-cum pare ca sunt cheile de la masina. Te uiti mai bine, sunt cheile de la usa. Te duci inspre baie si te uiti la usa de la intrare: umbra de la clanta te bulverseaza si lantul de dedesubt pare un breloc expirat. Te opresti sa procesezi informatia: doar o umbra si un lant la usa (noi astia mai avem asa ceva). In baie ceva se misca pe cada si apoi pe perechea curata de chiloti. Te uiti mai bine, nu-i nimic, nu sunt pete negre, reale. Inchizi ochii si te uiti atent, dar nu-i nimic acolo.

La birou iar. Mi-am pus o mana pe frunte si cealalta sta pe mouse. Langa chei un telefon, langa telefon o pereche de ochelari. Langa mana de pe frunte sta un pahar, gol. N-are importanta. Ca dupa razboi camera asteapta sa o parasesc. Stie ca de acum nu o sa ma mai vada prea mult aici. Stie ce a fost si fara sa vrea a fost martor la acest mic guerre care s-a dat liber in ultima saptamana. Acum delirez usor spre un soft spot si incep sa nu ma mai gandesc la consecinte. Razboiul s-a terminat si acum supravietuitorii reconstruiesc intr-o viziune noua terenul de lupta. Eu? m-am cait si am pus mana pe ciment.

Vine o noapte fara vise. O noapte scurta, o noapte dureroasa. Mergem spre un 13 cu zambetul pe buze. Nu e ultima noapte de dragoste si nici prima de razboi. E doar anticiparea. Acum tremur ca ma aflu in pozitia de arhitect/constructor si ma bucur. Anticiparea si delirul.

 

Post scriptum: nota in care a fost scris acest text este Sol.

Post scriptum 2: delirul este unul real si nicio clipa nu am fost coplesita de paranoia.

Post scriptum 3: importanta si increderea care-mi sunt insuflate de acest text sunt inimaginabile. Baby knows why!

Lasă un răspuns

