Poveste

Cand s-a stins pasiunea? Nu s-a stins, doar s-a ascuns. Mi-am dat seama zilele astea ca daca esti asa, nu o sa te schimbi niciodata, vei avea doar momente in care esti altfel, vrei sa fii altfel, iti doresti sa fii altfel. Daca n-ai bani acum, nu o sa ai niciodata, daca n-ai casa acum, n-o sa ai niciodata. Sau poate le vei avea, dar va fi prea tarziu. Te-am pus pe ganduri? Stiu! Si pe mine. Daca ti-a placut mereu sa arunci banii pe geam, o sa-i arunci tot timpul, indiferent pe cine ranesti. Daca iti place sa fugi, nu te vei opri niciodata.

Si ce te defineste pana la urma? Tigara pe care o fumezi? Masina pe care o conduci? Casa in care locuiesti? Banca la care platesti ratele? Hainele pe care le porti? Muzica pe care-o asculti? Noul tatuaj, care nu are nicio poveste, dar va avea cu siguranta?

Alegerile pe care le faci sunt ca niste indicatoare: alegi drumul pavat cu aur sau cel plin cu gropi? Imi plac oamenii care aleg drumul pavat cu aur. Stiu cativa si incerc sa nu ajung ca ei. Am zis eu ca as vrea ca in urmatorii 5 ani sa fac tot ce-mi trece prin cap. Si pana acum am facut, dar la 25 de ani sa faci tot ce-ti trece prin cap e cam greu. Chiar daca rezultatul e placut nu e deloc drumul pavat cu aur. Dar cei care l-au ales acum sufera si au suferit inca de la inceput. Ce pot sa spun? Good riddance!

Si pasiunea s-a ascuns cand ai ales drumul pavat cu aur. Pentru ca totul e usor si nu mai e nimic pentru care sa te zbati. Nu mai exista fericire si multumire. Sa muncesti non-stop si sa n-ai nicio compensatie, doar promisiuni e la fel de inutil ca si cum n-ai munci deloc. Ca sa ajungi, unde? Tot cu fundul de pamant? Acolo ai ajuns si daca esti suficient de sanatos la minte stii ca trebuie sa te ridici. Dar cum ai ales drumul pavat cu aur nu e nicio mana sa te ajute, niciun zambet sa-ti ridice moralul. Oricum n-ai vrea lucrurile astea, pentru ca cine sunt ei sa-ti spuna ce sa faci cu viata ta? Si te intorci in mizeria in care te complaci si te lasi manipulat de cei care au dreptul sa-ti spuna ce sa faci cu viata ta.

N-am nicio concluzie. Viata e cateodata monotona si nu ai de ales, dar cand ai avea si vrei in continuare sa mergi in acelasi ritm… Well grow some balls!

 

Lasă un răspuns

